lördag 19 januari 2013

Lördag 19/1-2013 20:23

DAG: Hu idag är jag sen men jag satt och spelade ett spel just nu. Så till natten igen då ja och en rätt kass sådan igen men vaknade till tio tiden och kom ur sängen till lite efter. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 idag. Så körde fram till 13:00 idag och tog ett beslut att jag skulle skippa storstretchen idag. Så jag stack ut för att handla lite på ICA och sedan hem igen. Nä jag lagade träningsmaten innan jag stack idag. Sedan när jag kom hem så satte jag igång att steka kycklingen istället för att stretcha. Så gjorde slut på mina sista pengar idag, nä jag har nog 20 eller nått sådant kvar nu. Jag tror ändå att jag kanske är förkyld men jag är också allergisk mot något så jag är alltid snuvig när jag vaknar. Så men jag får i så fall väldigt konstiga förkylningar nu för tiden. Men jag hoppas jag kan köra träningen tills måndag iallafall men vi får se hur det går med det. Så efter jag var klar med kycklingen så satte jag igång med middagen. Hade idag fiskpinnar med potatis och majonnäs och såg mina serier idag när jag åt. Men eftersom jag var sen så hann jag inte se sista filmen idag skall se den imonn. Så mer? Jo jag kollade min temp idag och den var 36.5 så lite varm var jag idag brukar ligga runt 35 annars har gjort detta i massor år nu. Så mer? Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag, ni får veta hur det gick till twitter idag eller så twitter imonn eller så bloggen till måndag om det inte gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja på grund av förkylning så skippade jag denna punkt idag, ja eller vad det nu är.

ROMAN: Gick igång tidigt idag för att hinna med stretchen men la ner tillslut ändå. Men det gick bra idag och jag har kommit fram mot slutet i den får se hur den slutat kommer inte ihåg allt nu.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: