måndag 21 januari 2013

Måndag 21/1-2013 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt bra sådan inatt, sov bra inatt fram till elva. Men då tog jag också en starktablett med så men sov hela natten inatt. Så kan var för att jag är sjuk med som gör att jag sover bättre. Så kom upp och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då jag tog lunch idag tog jag soppa och mackor. Sedan till två så gick jag igång igen fram till tre eller lite efter var det idag. Så efter detta så stack jag ut till posten och hämtade min router som jag beställde för ett par dagar sedan. Sedan hem och när jag öppnade denna så skar jag av tejpen och såg att nä det var inte vad jag hade beställt alls det. Så jag fick ringa ett samtal och de ringer mig imonn så skall de ändra och så skall jag skicka tillbaks det felaktiga och få det nya hoppas jag. Så mer? Jo efter detta så satte jag igång med middagen hade idag kotletter med mos gott mos. Såg på mina serier när jag åt och sedan satt jag och såg filmen men orkade inte se klart den idag heller. Så mer? Jo jag har inte tränat idag och det känns inte bra alls kommer få det jobbigt att köra igång sedan när jag väl är frisk. Men det är en förkylning iallafall även om det är en konstig sådan. Men det kan bero på att jag har låg temp som viruset inte kan föröka sig som det skall. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då och vi hoppas på att jag skall blir frisk denna veckan men det känns inte bra ännu så om ett par dagar så måste jag blir bättre annars så tar det längre tid. Jo jag vet inte om jag sa det innan jag beställde mobilt bredband till min bärbara dator det var ett erbjudande så jag tog det om ni undrar vad det var och det går ut imonn har ju inte datorn än men nu har jag bredband iallafall. Så ses igen imonn.

TRÄNING: Ja ingen träning idag men jag kanske kan till torsdag kan jag så kör jag så får jag lite gjort ändå. Vi får se hur det går med det.

ROMAN: Ja bra sömn det var väldigt länge sedan det och jag fick mina två timmar idag igen så en bra dag idag.

Japp det är faktiskt inget mera att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: