söndag 27 januari 2013

Söndag 27/1-2013 20:05

DAG: Jaha natt igen då och tog tid innan jag somnade igår men sov sedan rätt bra under natten. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med dammsugningen. Efter detta så körde jag hemsidan idag var det inte uppdaterat på NRJ men det skall komma snart sa de. Det gav 243 244 på spotify sidan och 283 284 på startsidan. Så efter detta så skulle jag då gå igång med musikdatorn men inte heller. Det går inte att avinstallera cubase tror jag måste göra det innan jag kan ominstallera Windows. Så det sket sig idag med har inte gått så bra med den där datorn. Så efter detta så mailade jag dem om detta och gjorde inte mycket mer idag. Jag skall till imonn ringa Dustin och sedan ett samtal till så hoppas jag att det löser sig ändå tillslut. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden och hade idag kotletter med ris. Såg på teven idag men inte på något speciellt bara slö tittade idag. Så det var lotto igår med men de ringde inte så ingen stor vinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja har packat idag så imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Då går vi tillbaks igen till det som en gång var och jag kör imonn igen mina två timmar.

Nä inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: