onsdag 16 januari 2013

Onsdag 16/1-2013 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt inatt, tror jag sov rätt bra fram till tio tiden. Dock så har jag vaknat ett par gånger under denna tiden med men rätt okey natt. Så fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Efter detta så gjorde jag inte mycket alls förrän det var dags för middagen. Hade idag karréer med pommes orkade inte göra annat idag så jag tog detta. Såg på mina serier idag när jag åt och satt länge idag innan jag tog lunch. Klockan var över sex när jag kom upp och fick diskat och fick fram lunchen. Så efter detta så satte jag mig att läsa lite ur duma key ett par kapitel blev det idag igen. Så jag skall testa TeamViwer idag på min andra dator skall ha detta med så jag kan styra morsans dator utan att åka hela vägen dit för att göra det. Skall göra lite test idag på det så jag kan det när det är dags. Så mer? Jo jag får ta och beställa mobilt bredband till den 22 då går erbjudandet ut och jag måste köpa innan detta för att få det. Då får jag en router med 4G och fart upp till 30 MB och bandbredd på 10GB per månad. Så jag skall ta detta innan det går ut men jag tror jag skall ringa dem om det blir annat erbjudande sedan vad detta blir då? Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn igen om ni har lust.

TRÄNING: Japp imonn så kör jag igen har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja jag måste gå tillbaka lite innan jag går över till nästa punkt när jag väl blir klar med detta. Var inte så noga i början så jag måste gör om detta till sidan 235 nått sånt. Jag såg inte detta innan men måste göra om innan jag går på nästa grej. Gick bra idag.

Japp det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: