söndag 13 januari 2013

Söndag 13/1-2013 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja och sov inget vidare inatt men sov bättre på morgonen. Men kom inte ur sängen innan 12:30 idag seg var jag. Så fick i mig frukosten och sedan dröjde det ända till 13:20 innan jag dammsög. Efter detta så var det dags för hemsidan och jag hade sett att NRJ inte fått upp något ännu så jag tänkte det kommer inte ta lång stund att göra detta. Men när jag skulle skriva ut så sket det sig det gick inte att skriva ut jag hade fått en uppdatering innan på windows update för min skrivare. Och det gick inte att skriva ut så jag satt i en och en halv timme med detta innan jag fick igång den igen. Så som jag sa så hade inte NRJ uppdaterat alls så de kom inte med idag. Men uppdatering 239 240 på spotify sidan och 279 280 på startsidan blev det ändå. Jag vet inte när eller om ny sida kommer upp ser inget om det på deras sida nu så fan vet om det kommer någon gång. Så efter detta och då var klockan redan tre så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen idag till fyra tiden men jag hade soppa idag så det tog bara en tio minuter att värma den idag. Så spanade lite på teven idag när jag åt men hade inget inspelat idag så jag bara slö tittade idag. Så mer? Jo vi får se om jag kan få lite stålar idag på lotto inget samtal så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör jag igen imonn då hoppas på bra sömn bara så.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: