måndag 28 januari 2013

Måndag 28/1-2013 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt inte så många vak kom ur sängen till tio tiden för jag skulle ju ringa idag så jag tänkte bättre att gå igång tidigare. Så fick i mig frukosten och så ringde jag till Dustin det gick lätt så skall de skicka lapp om detta kommer om ett par dagar. Sedan ringde jag andra stället och denna gången gick det fram. Det är inte bra att en ringer en sedan skall annan ringa annan och så vidare och det fugerade inte alls som jag trodde. Men idag blev det rätt och jag är också lung på musikdatorn fick ett mail om det idag och det var inte som jag trodde utan man kan bara ta bort det. Och sedan ladda om igen men behöver inte ens ladda in essential alls sedan utan bara cubase 7. Så till söndag skall jag formatera om den och sedan ladda in XP på nytt och uppdatera sedan kommer nog ta en dag det. Så en bra dag idag inte som igår det var inget vidare igår. Så till dagen då jag gick igång med romanen till tolv och tog paus till ett sedan igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till gymmet till fyra och sedan hem igen och stretch och så middag på det. Men det smakade inte alls bra idag skall ta annat till nästa vecka. Såg på teven med family guy och satt idag till åtta innan jag la ner. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller på lotto men det är ju som det brukar vara så.

TRÄNING: Ja det gick bra idag även om det var rätt tungt idag efter uppehållet. Men var i tid idag så jag hade rätt bra tempo idag.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag och det gick bra men det är mycket att göra sedan med men med tiden så kan det bli en bok av det hoppas jag.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: