tisdag 1 januari 2013

Tisdag 1/1-2013 20:08

DAG: Jaha nytt år då och om vi går till natten så var den okey. Vaknade till nio tiden men somnade om igen fram till tio. Sedan fick jag i mig frukosten och så stack jag hem. Vet inte när jag var hemma men fixade hemsidan men idag blev det ingen statistik alls. Av någon anledning så kom inte statistik för 2012 med alls på min statistik sidan. Så jag hade inget att lägga upp idag mer än en rad om att det inte fanns nått att lägga upp. Så sedan så skickade jag in lotto som jag glömde i söndags men fick iväg det idag. Sedan så stack jag till ICA för att handla lite, men glömde bär idag så när jag skulle göra min mjukis så fanns det inga bär alls. Får köpa det imonn efter romanen, har fått en ny mixer som jag hade tänkt köra idag men får göra det imonn. Så mer? Jo sedan gick jag igång med maten hade idag revbensspjäll och pommes fick med mig från morsan. Såg mina serier idag när jag åt och sedan också när jag åt lunch hade rätt många. Sedan har jag två filmer som jag skall se till söndag en skräck och en vanlig. Så mer? Jo jag vann inget på lotto såg jag idag när jag sickade in nytt. Men det är ju som det brukar vara så inget nytt på västfronten. Mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn som skall var en vanligt dag då.

TRÄNING: Ja då är det inte förrän till torsdag jag kör igen.

ROMAN: Ja då skall jag köra igen tills imonn, har funderat lite på och kom på lite nytt att lägga på till den nya. Men jag måste nog sätta in ny patron för texten är lite små kass nu. Men den har räckt mycket längre än jag trodde den som jag nu har i. Så blir det nog till att skriva ut tills imonn eller till torsdag.

Så inte mer att säga idag än god fortsättning på er alla och Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: