lördag 26 januari 2013

Lördag 26/1-2013 20:20

DAG: Jaha sen idag men jag har problem med datorn en extern hårddisk är fel på. Men jag har pillat med mer idag och nä det gick inget vidare det heller. Men till natten sov rätt kass natt med kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Körde den fram till 13:30 då jag tänkte sätta i nytt minne i datorn. Fick upp den och såg då att nä det kommer inte gå alls. När jag såg på internet så såg det lätt ut men då hade de tagit bort hårddiskar och annat så nej det gick inte alls idag. Skall till måndag ringa och skicka tillbaks minnena och kanske köpa en ny skärm till den istället. Vi får se hur det går med det. Så det sket sig idag sedan har jag pillat med denna datorn med jag satte igång skannern till tolv och till sex så var den inte klar. Och tillslut så upptäckte jag att det är fel på disken jag skall se om jag kan kolla den nu efter bloggen. Så men imonn så skall jag formatera om den andra och installera om till morsan. Så mer? Jo jag fick i mig middag med idag hade karréer med klyft idag och såg mina serier. Så sedan fick jag i mig lite lunch idag med så inget mer sedan rätt kass dag idag men jag hoppas det går bättre imonn så och till måndag när jag skall skicka tillbaks det igen. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen tills imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag men jag tar igen det till måndag hoppas jag känns bättre nu så jag tror jag är okey till måndag igen.

ROMAN: Japp idag körde jag mina en och en halv timme och det gick bra idag.

Ja inte så bra dag idag men jag tar igen det tills imonn, vi får se hur det går med skannern nu av hårddisken. Men nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: