söndag 27 november 2011

Söndag 27/11-2011 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte som jag ville igår när jag la mig och skulle ta på lurarna så hade strömmen tagit slut så jag la den på laddning. Så låg jag ett tag tänkte den kan ladda i en halvtimme nått sånt. Men jag somnade och vaknade igen till fyra, som vanligt när jag somnar tidigt så vaknar jag också tidigt. Men somnade om igen fram till sex sedan två gånger vak fram till sju. Efter detta så somnade inte inte igen, till åtta nio tiden så kom jag upp och tog mig en äggfrukost och tre mackor. Så sedan till efter nio tiden så la jag mig igen men kunde inte somna. Gick upp till tolv tiden och dammsög sedan gick jag loss på hemsidan. Idag hade alla uppdaterat och det blev på spotify 110 111 112 och startsidan var det 136 137 138 och jag la upp på facebook och twitter med idag. Så efter detta så gick jag loss på spisen körde den idag och andades in lite ångor med men jag fick den ren tillslut ändå. Så efter detta så gick jag igång med middagen, hade idag hamburgare med klyft. Det var väldigt gott och såg nä skulle sett på min serie men de hade bytt tid på den. Så jag såg inte på nått när jag åt jo men inte på något speciellt. Så och till sex så gick den jag skulle sett igen så jag satte mig ner för att se den men då gick strömmen. Det blev kolsvart  i hela Olskroken men efter ett tag så kom den igen och datorn stod i sömn så den gick igång som inget hade hänt. Men jag fick ställa om klockan i köket ja på mikron och så i sovrummet. Så sedan så la jag mig ett tag men kom då på att jag hade glömt att äta lunch så jag tog mig upp och fick i mig en macka. Sedan har nog halva taket blåst bort idag takpannor i massor ligger på vägen utanför. Vise värden hade inte bilen där idag tror han har lärt efter ett par år att inte ha den där. Annars så hade den varit mos nu. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn. Jo lotto ja de ringde inte men kanske lite ni får veta på twitter om det blev nått annars imonn till bloggen om det inte blev nått alls.

TRÄNING: Jaha skall köra imonn igen då ja bra sömn skulle sitta bra så vi hoppas på det.

ROMAN: Blir inte förrän till onsdag jag kör igen skall klippa mig till tisdag och spela spel.

MUSIK: Ja skall se om jag inte kan få ihop lite text imonn och lite till återkommer om detta.

Dagen är till ända och jag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: