lördag 5 november 2011

Lördag 5/11-2011 20:06

DAG: Ja natt igen då ja, somnade igen med lurarna på och orkade inte få av dem förrän till två tiden igår. Sov sedan så där fram till åtta tiden men somnade igen fram till nio. Somnade igen fram till tio och låg sedan vaken fram till elva tiden då jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, körde idag från 12:30 till 14:00 så rätt bra idag. Efter detta så stack jag till ICA för att handla lite fick med mig två små öl med idag på vägen hem. Så när jag kom hem så satte jag i mig dessa öl och gick igång med träningsamten. Var klar med detta till fyra tiden och gick igång då med storstretchen. Körde den och så middag på detta idag hade jag peppargris eller vad det nu hette. Det var peppar biffar av gris och till detta hade jag klyft och pepparsås. Gott var det såg på mina serier idag med men båda hade tagit slut förra gången så inget alls att se idag. Lite surt men såg på Discovery idag när jag åt såg DA Vincis maskiner idag ett tag. Så mer jo jag har pillat med hemsidan idag igen men kan inte få studiefrämjandet att fungera så jag mailade dem idag det måste vara nått fel på sidan för det går inte att länka. Får se det fanns ingen web adress så jag mailade till dem så får de skicka det vidare sedan. Så mer? Jo igår så var Aftonbladet tomt när jag var uppe fanns två artiklar sedan inget mer alls. Vad de nu hade för fel men inte mycket att läsa igår inte det var vid åtta tiden. Så mer? Nä inte mer idag en okey dag men det gick lite trögt idag ändå jag sov rätt bra tycket jag ändå.

TRÄNING: Ja en storstretch idag då lite små segt som vanligt när jag kör lördagar men det gick bra ändå. Kommer nu längre ut i första övningen så det blir bättre hopps jag.

ROMAN: Ja körde idag en och en halv timme och det gick bra men har lite svårt att fokusera mig men jag fick ändå gjort lite idag så jag är nöjd. Har kommit till sidan 19 nu är lite kvar skall upp till över 170 sidor så jag tror att jag kommer över 300 om jag bara kan hålla igång det nu.

MUSIK: Ja inte så mycket kvar nu på ackorden sedan skall jag försöka göra en låt men vi får se hur det går med det. Återkommer om detta när det är igång.

Ja det är lördag och det är lotto så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter hur mycket det blev. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute  Skrattar

Inga kommentarer: