fredag 25 november 2011

Fredag 25/11-2011 20:09

DAG: Jaha natt  igen då ja och en kass sådan med, somnade någon gång till tre tiden men sov sedan rejält kass där efter. Vaknade otal gånger men till elva tiden så kom jag upp. Fick i mig frukosten och drog sedan igång med att betala räkningar, fick rätt bra över denna månaden. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla, första omgången kött sedan resten. Regnade gjorde det med idag men bara på den första rundan. Så efter detta så kom jag på att jag hade glömt kycklingen men hade i frysen sedan innan så jag tog den. Sedan satte jag mig att spela en och en halv timme idag fram till fyra tiden. Men ugnen är tjock så hela lägenheten fylldes med rök. Jag såg att jag rengjorde den till augusti så det höll inte mer än tre månader innan jag måste göra det igen. Så jag har bestämt mig för att köpa kyckling istället kommer nog gå på en 40-50 och inte räcka mer än tre veckor men så slipper jag rengöra ugnen. Det är frätande så jag har inte lust att göra detta så ofta som jag nu måste göra. Så mer? Jo i spelet så kom jag fram till andra skogen inte något fort ännu men jag fick tag i slangbellan iallafall. Så mer? Jo när jag åt middag så såg jag på min serie idag men hade hamburgare och klyft idag. Så mer. Jo brandvarnaren gick igång med så jag fick ta ner den idag. Skall till söndag rengöra ugnen så skall jag sätt upp den igen, så skall jag spela igen till tisdag då jag skall klippa mig ändå. Tänkte att jag skulle köra ugnen till tisdag men jag får mer tid att spela till tisdag än till söndag då jag skall uppdatera och dammsuga. Så mer? Nä kommer inte på mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja imonn är det storstretch som gäller då ja, vi hoppas bara på bra sömn så skall det nog gå vägen detta med.

ROMAN: Imonn så skall jag köra igen då ja, sömn och bra morgon så skall det nog gå bra det med hoppas jag.

MUSIK: Ja till måndag så skall jag gå på det igen, så får vi se om det blir en låt tillslut.

Lotto imonn så ni kan redan nu hålla tummarna så kan jag få lite stålar tills imonn. Men nu är det bara detta kvar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: