torsdag 17 november 2011

Torsdag 17/11-2011 21:51

DAG: Jaha vi börjar med natt igen som vanligt och en kass sådan med. Kunde inte somna igår låg ända till tre tiden innan jag somnade, vilket är mystiskt för jag tog den starka sömntabletten men det ville inte igår. Har ingen aning om varför heller men somna det kunde jag inte förrän sent. Sov sedan kasst med under natten fram till tolv ja jag vaknade innan men låg kvar till tolv innan jag gick upp. Så fick i mig frukosten och sedan rätt på detta var det lunch eftersom jag kom upp så sent. Inte så bra var inte så hungrig men fick ändå ner lunchen. Efter detta så la jag mig på sängen fram till halv fyra tänkte jag lägger mig och vilar så kanske träningen går bra ändå. Så sedan till fyra så drog jag till träningen och tränade sedan hem och stretchade och så middag på det. Skall ha samma mat till nästa vecka även om det var så där gott idag. Så mer? Jo det är speldags imonn skall hämta spelet imonn mellan tvätten. Men vi får se om jag spelar nått imonn eller om jag gör det till söndag. Men vi får se kanske jag kör till lördag men det får vi se hur det går imonn. Mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt, jo jag vann inte nått igår heller.

TRÄNING: Ja idag så gick träningen bra trotts kass natt men det var nog för att jag la mig ett tag idag. Kände mig illa seg när jag gick upp så det var bra att jag tog det lugnt idag.

ROMAN: Ja till lördag då om jag inte kör spel istället men jag tror jag kör till lördag.

MUSIK: Ja dagen eller natten var som den var så inget gjort idag men det tar jag igen en annan dag.

Ja inte mer att säga idag så jag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: