onsdag 9 november 2011

Onsdag 9/11-2011 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår och sov sedan fram till nio tiden men somnade om igen fram till tio tiden sedan igen fram till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, körde idag fram till två tiden. Så efter detta så ringde jag tandläkaren men fick inte tag i dem så jag lämnade ett meddelade. Men de ringde inte tillbaks idag hade nog fullt upp idag så jag hoppas inte de ringer innan tolv imonn. Så efter detta så fick jag vänta fram till fyra innan jag stack till ICA tänkte de ringer så jag väntade men så till fyra så kunde jag inte vänta mer och stack. Köpte lite och så hem igen och drog igång med maten med en gång. Hade idag fiskpinnar med potatis och majonnäs såg på mina serier idag när jag åt med. Så sedan igen lite teve när jag åt lunchen som idag var sen eftersom jag gick igång med middagen så sent. Så mer? Jo jag har mailat till winzip idag med men jag glömde ta versions nummer på min hoppas det går ändå. Vi får se vad de säger om det. Så mer? Nä inte mer idag jo jag la in lite mer lotto igår innan jag la mig så jag har lite mer chanser idag än jag brukar ha. Vi håller tummarna alla så ser ni på twitter hur mycket jag vann. Nu är det nog för idag säger hej.

TRÄNING: Ja foten känns okey men lite kass ändå vi hoppas att den håller imonn och sedan med.

ROMAN: Ja kom igång idag till 12:30 och körde fram till 14:00 så en och en halv timme idag rätt bra. Nu kör jag igen till fredag då om jag sover någorlunda bra vill säga.

MUSIK: Ja skall köra imonn igen då ja, skall öva vänster och lite till tror jag. Ni får veta imonn mer.

Lotto och dubbla vinst chanser så tummarna tack. Nu säger jag bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: