fredag 4 november 2011

Fredag 4/11-2011 20:08

DAG: Jaha natt igen då och en rejält kass sådan med kassaste på länge. La mig till tio tiden och låg sedan med lurarna på fram till tre då jag gjorde första försöket att somna men det gick inte. Så jag tog på mig lurarna igen fram till sex innan jag somnade. Sedan vakande jag åtta nio och tio efter tio så låg jag fram till kvart i elva då jag gick upp och slängde in tvätten. Har varit enormt seg idag tänkte i morse att nä jag skiter i tvätten, men kom ner tillslut ändå. Så efter detta så gick jag upp igen och till tolv tiden så var jag nere och hängde upp den. Så upp igen och till ICA för att handla lite sedan hem igen och stannade nere och kollade upp tvätten sedan in och packa upp varorna. Så efter detta så la jag mig på sängen men innan detta så satte jag igång skannern på båda datorerna. Så till kvart i två så stack jag ner och fick upp tvätten och den var inte torr eftersom det var lördag idag så jag fick bara tre timmar inte fyra som det brukar vara. Så sedan gick jag igång med middagen, hade idag kotletter med ris. Men jag tror inte maten kommer räcka denna månaden i så fall precis om jag inte räknade fel. Jag fick ju jäkta med inköp av maten när jag skulle klippa mig på samma gång och då fick jag inte med mig nog med mat. Så såg på mina serier men en hade slutat förra veckan så en kvar idag. Så testade jag att ladda ner ett program som backar upp mailen men det gick inte alls det är nog för att jag har Windows 7 som det inte går.  Mer? Nä kass dag idag men det tar jag igen imonn hoppas jag om jag nu sover inatt vill säga. Vi hoppas på det.

TRÄNING: Ja storstretch imonn då skall köra roman sedan måste jag nog ut och köpa gurka innan jag går igång med den.

ROMAN: Ja har lite tills imonn men kommer nog på mer när jag läser imonn hoppas jag det brukar bli så.

MUSIK: Japp inget mer på denna punkt idag men till måndag så kör jag igen.

Ja en kass dag och som vanligt så var det en kass natt som startade allt. Men vi hoppas det blir bättre imonn. Och det är lördag så tummarna tack. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: