torsdag 6 oktober 2011

Torsdag 6/10-2011 21:44

DAG: Jaha natt igen då ja, glömde igår att ta mina tabletter så jag tog den en timme sent och somnade också sent där efter. Så ingen bra start på den natten, men sov så där under natten fram till sju sedan åtta sedan nio sedan tio och elva och så till tolv så gick jag upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att spela trummor för att test hur det gick. Men mer om detta nedan. Efter detta så gjorde jag inte nått mer på hela dan. Rätt seg dag idag men det beror på sömnen. Så till fyra så drog jag till träningen och så hem stretchade och så middag på det. Idag så var middagen inte god alls får hitta på nått nytt tills nästa vecka. Så mer? Jo inget på lotto igår heller men det kanske ni såg på twitter innan jag sa det. Mer ändå? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt. Kort blogg idag.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra trotts att jag var lite trött idag. Och foten gör lite mindre ont idag så det skall nog gå bort ändå tillslut hoppas jag.

ROMAN: Ja imonn är det tvätt så inget på denna punkt imonn men till lördag så kör jag igen.

MUSIK: Ja spelade lite trummor idag och det var inte bättre så det var tur att jag beställde tid för armbågen ändå.

Ja mer då? Nä inte mer idag säger bara detta Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: