torsdag 27 oktober 2011

Torsdag 27/10-2011 21:45

DAG: Jaha idag är jag lite sen och väldigt mätt men mer om detta sedan nu till dagen. Sov så där under natten och vaknade till tio tiden men låg ända till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med musiken sedan höll på med detta fram till tre tiden nått sånt. Efter detta så väntade jag bara på att klockan skulle slå fyra och när den gjorde detta så drog jag till träningen. Tränade och så hem stretch och så middag på det, men jag blev illa sen idag av någon anledning så var inte klar med att äta förrän till halv tio idag. Men hade massor med pasta idag och blev illa mätt idag, får se vad jag gör till nästa vecka men tror jag tar samma en gång till. Men jag kan ändra mig tills imonn skall ut och handla då så vi får se vad det blir. Så såg på Simsons och så en film det var nog därför det tog sådan tid att äta idag. Så mer jo jag skall pilla men mina lösenord imonn med måste kolla över det efter det som hände. Men har fixat lite redan idag men skall köra resten imonn. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt om ni vill titta in då, så ses vi.

TRÄNING: Ja idag så körde jag på och den nya skorna var väldigt bra kändes inte alls idag när jag hade dem på. Men jag skall vila nästa vecka med så skall jag köra sedan på löpbandet. Men jag kände av idag när jag körde cykel att jag inte sov så bra inatt, det gick tungt. Men annars så gick det bra idag.

ROMAN: Ja då blir det första gånger jag kör efter att jag har hållit upp ja efter träning får se hur det går då men skall ligga länge om jag bara kan.

MUSIK: Ja idag så gick jag på då Db Eb F# Ab och Bb dessa har jag nu lärt mig men måste köar dem lite till innan jag kan säga att jag kan dem. Sedan är det då 7 sedan moll och så moll 7 efter detta så är jag klar med ackord som jag skall lära mig. Ja det finns ju massor till men dessa är mest använda så jag kör dem. Då kan jag massor med ackord det är C D E F G A B och dessa även då 7 moll och moll 7 Sedan är det då Db Eb F# Ab och Bb som också skall läras i 7 och moll och moll 7.

Så mer? Jo jag vann inte nått igår men till lördag då smäller det till eller hur? Nä nu säger jag bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: