måndag 10 oktober 2011

Måndag 10/10-2011 21:43

DAG: Jaha natt igen som vanligt då ja, somnade inte som jag ville igår. Låg nog till tre tiden innan jag tillslut somnade sov sedan så där fram till halv åtta. Och till åtta så gick jag upp och fick i mig en storfrukost. Sedan så gick jag igång med inget fram tills det var dags med lunch. Efter denna så spelade jag lite piano ett tag sedan gjorde jag inte nått fram tills det var dags att dra till träningen. Seg dag idag men ändå en okey dag på det hela taget. Så jag spelade lite bejeweled 3 men gick inget bra idag. Men till fyra så drog jag till träningen, tränade gjorde jag sedan hem och stretch och så middag på det. Men det smakade inte bra idag så jag fick inte i mig allt idag, men det är morgonen som gjorde det alldeles för tidigt att vakna. Så kollade på Simsons och sedan på 2 ½ nya avsnitt nu med en nya killen men såg bara lite. Så mer? Jo jag vann igår på lotto om ni inte såg det på twitter så vann jag 20 spänn. Det la jag på lotto så jag har mer vinst chanser denna vecka. Så la jag upp en länk idag på twitter med på roboform. Det gjorde jag idag på dagen när jag inte hade nått att göra. Mer? Jo till den 20 nästa månad kommer spelet jag har köpt inte till den 18 som jag trodde. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera ses då!

TRÄNING: Ja körde på idag men fick skippa vänster benet igen på utfallet foten är inte okey ännu. Men det gick bra trotts att jag kom upp så tidigt idag.

ROMAN: Ja då skall jag köra imonn igen då och vi hoppas på bra sömn inatt så skall det nog gå bra. Men skall ligga länge om jag kan imonn.

MUSIK: Spelade lite idag men ingen längre stund får se vad han säger till den 17é hoppas att det går att göra nått åt med då.

Dagen är till ända och jag säger som jag brukar göra vid denna tid Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: