torsdag 13 oktober 2011

Torsdag 13/10-2011 21:47

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår och sov sedan fram till sju men somnade igen men vaknade ett antal gånger fram till elva då jag gick upp. Men rätt bra sömn inatt så jag var rätt pigg idag när jag kom ur sängen. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med musiken idag, körde rätt mycket idag ända fram till halv fyra tiden, men mer om detta nedan. Så fick i mig lunchen och så fortsatte jag med musik. Men gjorde lite annat med jag kolla upp lite på internet och så la jag upp lite på twitter. Och när klockan slog fyra så drog jag till träningen, tränade sedan hem och stretchade och så middag på det. Idag smakade rätt bra men måste ta annat till nästa vecka, får se vad det blir då. Så kollade lite på teven med på Simsons och lite på en film med men bara en stund. Så mer? Lite som vanligt på träningsdagar men lite till då? Jo får se hur mycket jag får av morsan och farsan om jag får lägga till eller inte. När det gäller skorna men tror jag får 1000 då räcker det till utan att jag får ta av min buffert. Vi får se hur det går med det. Mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt ses då.

TRÄNING: Träningen gick bra idag riktigt bra men då var jag också sövd som jag skulle så. Men fick ta annan stång idag och det gjorde rätt ont i handlederna det. Den jag brukade ha var upptagen. Men bra träning idag.

ROMAN: Ja som jag sa så kommer jag hålla upp till onsdag nästa vecka med detta. Måndag är läkaren tidigt och tisdag så kommer snickaren och skall smörja fönsterna hoppas han inte kommer tidigt.

MUSIK: Ja idag så hittade jag en gammal bok som jag köpte för att spela från jag har inte spelat i den sedan jag köpte den. Men jag har lärt mig massor med ackord och det gick lätt idag. Även om boken har omvända ackord som jag inte gillade så använder jag riktiga nu. De tar den på annat sätt än som det står hur man skall ta dem. Det går så med men jag kör ändå riktiga ackord så jag lär mig dem. Men det gick riktigt bra idag, måste vara sömnen det med.

Jaha mer då? Ja det är inte mer än detta kvar nu Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: