söndag 2 oktober 2011

Söndag 2/10-2011 20:17

DAG: Jaha om ni undrar varför jag är sen så fick jag ingen uppkoppling idag förrän nu. Fick starta om modemet vet inte vad det var som var fel, men nu är jag igång igen. Japp natt igen då ja, somnade som jag skulle igår men sov sedan bara fram till sju innan jag vaknade upp. Somnade igen en stund fram till åtta sedan till nio igen. Sedan efter detta så blev det ingen mer sömn. Kom ur sägen till halv tolv tiden och fick i mig frukosten sedan till tolv tiden så dammsög jag och så gick jag igång med hemsidan. Men idag tog det tid för MixMegapol låg nere ett par timmar så jag fick sätta mig och läsa en halv timme innan det tillslut gick igång. Så alla hade uppdaterat idag så på spotify sidan var det 89 90 91 och startsidan var det 114 115 116 så. Sedan så drog jag igång med att se filmen till tre tiden och tog sedan paus till halv fyra för att göra maten. Som idag bestod av köttbullar med pommes och pepparsås. Det var gott och jag såg först på preditor den nya och så på mina serier sedan över lunchen med. Men det var inget att spara den var så där och lite kass. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite, ja på lotto alltså, blev det nått så kan ni se det på twitter idag annars blir det till bloggen imonn hur mycket jag inte vann. Så mer? Nä inte mer idag men kommer igen imonn med mera efter träningen ses då.

TRÄNING: Japp det är bättre i foten men inte bra helt, skall se om jag då vilar den nästa vecka så är det förhoppningsvis borta då. Vi får se hur det går med det, kanske måste jag också skippa en övning tills imonn men jag får se hur det känns att göra den. Så skall jag också rotera övningarna imonn som jag brukar göra till varannan månad.

ROMAN: Så till tisdag kör jag igen då om inget händer.

MUSIK: Ja jag tror jag kör lite ackord imonn ändå så har jag nått att göra.

Ja inte mer att säga idag så jag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: