fredag 14 oktober 2011

Fredag 14/10-2011 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte som jag villa igår utan till fyra tiden så somnade jag in men det gjorde ju inget idag har jag inte gjort något alls. Sov ända fram till tolv innan jag gick upp idag. Fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått fram till ett tiden då jag slog igång musikdatorn för att sätta igång skannern lite tidigare idag men jag fick först uppdatera den. När detta var klar så var klockan nästan två då jag slog igång skannern och då drog jag också till ICA för att handla. Kom hem och satte igång med middagen med en gång. Hade idag pepparbiff med pepparsås och pommes. Så såg mina tre serier idag när jag åt och sedan också när jag fick i mig lunchen. Så glömde säga igår att jag inte vann nått heller på lotto men till lördag så slår det till eller hur? Så mer. Små taskig dag idag men det är nog för att jag inte har gjort ett dugg idag på hela dagen. Så mer? Slö dag idag men har inte haft nått att göra och så tog det en evighet att ladda hem uppdateringen till musikdatorn så jag blev sen med en gång där. Jag skall köra lite på romanen imonn tänkte jag men mer om detta nedan.

TRÄNING: Ja har inte kört nått idag på denna punkt men imonn så kör jag storstretchen kanske kommer jag igång lite tidigare imonn med. Vi får se.

ROMAN: Ja imonn så skall jag köra lite på romanen skall rätta den och sedan skriva ut den för framtida behov. Har innan lagt texten rätt men skall nu se efter fel och sedan som sagt skriva ut den så jag har den när jag går igång till onsdag med den.

MUSIK: Ja kommer köra vidare på ackord fram över har kommit en bra bit nu så skall nog kunna lära mig de som går mest hoppas jag.

Jaha då är det bara dags att säga detta Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: