fredag 28 oktober 2011

Fredag 28/10-2011 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte alls som jag ville igår till fyra fem tiden så slog jag tillslut igen de blå. Sov sedan kasst under natten fram till halv ett men vaknade ett otal gånger under natten. Så fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Körde den fram till tjugo över två då jag drog till ICA för att handla lite. När jag kom hem så fick jag in kycklingen i ugnen och gick också igång med middagen. Hade idag kotletter med mos och så mina serier idag när jag åt. Så sedan fick jag också i mig lunchen och såg lite på teven då med. Så efter detta så har jag pillat med lösenorden men får göra klar till söndag tror jag. Jag glömde idag att köpa träningsmat så jag måste ut imonn och köpa det och jag kör samma som innan. Så mer? Nä trött dag idag och inte mycket gjort och rätt stressigt idag med när jag vaknade så sen. Mer? Nä inte idag kommer igen imonn med mera. Kort blogg idag.

TRÄNING: Ja blir det inte bättre tills måndag så ringer jag till läkaren igen. Men det är bättre om jag inte kör tofflor, vi får se vad som händer.

ROMAN: Ja sen som fan idag men fick ändå lite ur mig idag så en okey dag på det hela taget idag.

MUSIK: Ja det kommer ta ett tag innan jag kan alla ackord så men skall lära mig dem ändå även att det tar tid.

Dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: