tisdag 28 september 2010

Tisdag 28/9-2010 20:04

DAG: Ja som vanligt så är det först natt, somnade till fyra tiden inatt sov sedan fram till tio tiden men var seg som fan när jag vaknade idag. Kom ur sängen till halv elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan så väntade jag på att klockan skulle slå tolv så jag kunde dra till ICA. Undertiden jag väntade så pillade jag med hemsidan och kom då på att jag har pengar på mitt paypal konto. Så jag laddade ner programmet och så köpte jag sedan den funktionen som gör sitemap. Kostade inte ett dugg den gick på lite över 60 kronor och det fungerade så jag gjorden en karta och så drog jag till ICA. Första rundan så köpte jag kött andra rundan köpte jag allt utan kött, ja jag trodde det iallafall. Men när jag kom hem från andra rundan så upptäckte jag att jag glömde hamburgarna. Så jag drog igen till ICA och köpte dem. När jag kom hem så ringde jag till Bineros support och frågade lite om mapen sedan så la jag upp den på Google och sedan på Yahoo det gick inte hitta till Bing och Altavista hade samma som Yahoo så det behövdes inte läggas upp där. Så efter detta så drog jag igång med middagen. Jo jag hade satt igång ungen när jag kom hem så den var varm när jag satte in pommesna. Så stekte jag hamburgarna och satte mig för att äta. Kollade på min serie när jag åt och lite på annat med. Såg en serie med Atkinson (jag vet inte hur han stavar det men nått sånt är det) om framtiden som jag skall ta och spela in men jag hann inte se vilken dag det var. Det gick på discovery så jag skall se vilken dag det är och vilken tid det går så skall jag spela in det. Så sedan till lunchen så åt jag ny keso idag fick chili men det var med rökt chili det var inte gott alls så jag tog lök idag det var gott. Så tittade jag lite på mythbusters när jag åt den. Så mer då? Jo jag såg också på the gaget show idag den är bra kanske skall jag spela in den med. Mer? Nej inte mer idag lite trött dag idag men ändå rätt bra. Imonn är det klippning och så apoteket. Jo jag fick sång boken idag med kollade lite i men mer om detta nedan.

TRÄNING: Ja bara en ryggstretch idag men jag gör den annorlunda så den tar mer nu än innan.

NOVELL: Nej inget här idag heller…

ROMAN: Ja som jag sa innan så dröjer det till fredag innan jag kör igen.

MUSIK: Japp fick sång boken idag och jag gick igenom lite på den om hållning och stretching innan man börjar så det testade jag idag. Skall läsa vidare till torsdag på den så får vi se hur det går då. Jo massage läste jag också om idag, röst massage eller nått sånt.

Ja det är igen dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: