söndag 19 september 2010

Söndag 19/9-2010 20:03

TÄVLING: Japp min nya hemsida är uppe och jag tänkte dra igång med en tävling. Ja det kanske inte är en tävling men ni kan “vinna” Spotify free konton. Allt ni behöver göra är att skicka in en mailadress till mig. Den måste jag ha för att kunna skicka inbjudan till er. Jag har 17 stycken inbjudningar att skicka ut, så om ni drar ett mail till mig till: hps65@hotmail.com så skickar jag en inbjudan till er. Skriv vill ha spotify och så eran mailadress så får de 17 första som kommer in. Jag sparar inte eran adress och mailar inte er heller. Och det är väl knappast någon tävling heller men skicka ett mail så får ni ett spotify free. Det har reklam men ni kan lyssna hur läge som helst, om ni redan har ett gratis konto så vet jag inte om ni måste ta ett nytt konto. Det finns inga uppgifter på detta från hemsidan, så jag vet inte hur ni gör. Om inte så är det bara att fylla i koden så får ni ett free konto, men jag är inte säker på detta hur det fungerar. Men dra ett mail om ni vill testa på spotify så skickar jag koden till er. De 17 första får sedan kommer jag lägga ut 2 till varje månad för man får det när man har köpt konto. Så håll utkik efter tävlingen om ni vill ha free konto.

DAG: Jaha till dagen då ja, men natten först som de säger, ja jag vet inte vem som säger det men iallafall. Somnade inte som jag ville igår men till ett tiden så lyckades jag tillslut somna ändå. Sov sedan så där under natten och vankade till åtta tiden. Men låg kvar i sägen till tio tiden innan jag kom ur den. Fick i mig frukosten och sedan så satte jag mig och kollade hemsidan en gång till. Runt tolv var jag klar med detta och satte då igång med dammsugningen. Den var klar till ett tiden nått sånt, efter detta så drog jag igång med att fixa hemsidan. Jag började med att radera den gamla och sedan var det att lägga upp den nya. Fick lagt in ett par uppdateringar med, ett recept och så lite på spotify med. Så kan jag meddela att jag inte lägre tycker om sidan det är för vit så jag har pillat med detta efter maten jag la på ny bakgrund men skall  inte lägga upp detta förrän till nästa söndag. Så får vi se om jag gör det samma med spotify sidan, den måste jag göra för hand men jag tror jag gör det med den med. Men vi får se till söndag då, har inge gjort nästa någon reklam skall pilla med det på lediga stunder. Så det finns plats om ni vill lägga upp något det står näst längst ut på varje sida. Vill ni ha med eran blogg så kan jag lägga upp det på sidan om ni vill. Eller någon hemsida som ni vill ha med så dra ett mail till mig om detta mer info på sidan. Så jo efter jag hade lagt upp sidan så kollade jag den och den är för vit, bara vitt över allt. Men jag fixade till det idag men det tog tid innan jag kom på hur jag skulle göra. Men tillslut så fick jag till det ändå, skall se till att jag ändrar den då och då så det inte blir för tråkigt att se den. Spotify är nytt och jag hoppas att ni kan bidra med era listor till mig. Själv har jag inte hunnit så många listor ännu, men jag har ju hållit på med hemsidan. Har ni listor som ni tycker att jag skall lägga upp så skicka dem till mig, märk då mailet med spotifylista så jag vet vad det är. Vill ni sedan ha med era namn så skriv in det i listan: Pop&Rock från Lotta exempel annars så lägger jag upp den i nytt namn om ni inte vill vara med. Så kan jag tills slut ha massor med listor på min hemsida, jag kommer göra själv men jag kan inte så många artister så men jag skall fylla på med mer. Det är mycket på top ten sedan är det inte mycket på de andra men det tar en evighet att göra dem så ni vet det, men artister och sidor mm. Så sedan så drog jag igång med middagen vid halv fyra tiden idag, köttfärssås med pasta blev det idag. Innan jag gick igång så fick jag i mig en mjukis med. Kollade sedan på serierna som jag hade spelat in men hann inte med alla, ja alla serier men inte alla filmer. Började på Harry Potter men hann inte se klar den idag får göra det en annan dag. Så mer? Ja jag tycket att sidan såg bra ut innan  jag la ut den men måste ta och fixa till detta har pillat med ritprogrammet idag och fått reda på lite till så jag skall nog kunna fixa till nått ändå. Men det vill inte bli som jag vill ännu, vi får hoppas jag får kontroll på det tillslut. Ni får se till söndag det blir inget stor skillnad men lite bättre hoppas jag att det blir. Problemet är ju att jag måste göra om bakgrundsbilden med i samma färg och textur. Men det skall nog ordna sig tillslut ändå hoppas jag.

TRÄNING: Japp det är träning imonn då ja, börjar vi med bra sömn så kommer det nog gå bra hoppas jag. Vi får se om det går lite lätt imonn då som det gjorde förra veckan.

NOVELL: Nja inget idag heller…

ROMAN: Japp till tisdag skall jag köra igen då ja, får se hur det går med sömnen bara då.

MUSIK: Då kör jag igen imonn då får vi se vad det är som gör att det inte låter helt okey då. Kan vara basen eller så är det gitarren men vi får se imonn.

Japp det var lotto igår men ingen ringde så ingen storvinst då men kanske nått smått. Lite är bättre än inget så resonerar jag. Det är dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: