lördag 18 september 2010

Lördag 18/9-2010 20:01

DAG: Jaha dag igen då ja, som in kan se så har jag bytt bloggutseende rätt snyggt tycker jag. Men jag har lite problem med att texten på denna nya som jag laddade in kommer lite fel. Vi får se hur det lägger sig när jag väl lägger in det. Ja dagen ja, men först natt. Somnade inte som jag ville igår, tog på lurarna till elva tiden och hade dessa på sedan till ett tiden. Efter detta så sov jag till sex tiden då jag var uppe på toan. Därefter så sov jag fram till tio sedan gick det inte att somna mer. Så till elva tiden så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Efter detta så satte jag mig vid datorn och pillade med hemsidan, och jag är klar idag blev jag satt fram till ett tiden så var allt klart sedan. Så kom en släkting och lämnade en present vid halv två tiden. Efter detta så satte jag mig och pillade med bloggen, tänkte att jag skulle ha en ny blogg nu när jag skall lägga upp nya hemsidan. Och jag var just, ja nästan, klar när morsan och farsan kom vid tre tiden. Men jag pillade lite med detta undertiden de var här med så fick jag tillslut till den. Och jag funderar på att sätta in så man kan lägga kommentarer igen på bloggen. Jag laddade hem ett uppdatering till en stick in program får se om jag lägger på det igen om ett tag. Det programmet gör att man slipper spam men hur bra det är vet jag inte. Så fick en stekpanna som jag ville ha och så drog farsan till kina restaurangen och hämtade lite mat. Käkade idag friterade räkor med sötstarksås det var väldigt gott. Så sparade en soppa som jag tog nu till lunch med lite räkor och sås som blev över. Såg på min serie när jag åt lunch idag och det blev ingen stretch idag. Så nu har jag två filmer och lite annat att se imonn, så efter att jag har dammsugit och lagt upp nya hemsidan så skall jag kolla på dem. För den nya skall komma upp imonn, men jag måste först radera hela gamla och så lägga upp den nya. Men det beror på när jag vaknar när detta sker. Så är ni uppe på sidan imonn under dagen så kommer den att försvinna och sedan komma igen i nytt utförande. Skall lägga till ett recept med imonn innan jag lägger upp den. Så mer? Jo jag är ett år äldre än innan men det känns inget alls annorlunda. Jo jag stavade fel, nä, jag slog fel knapp idag när jag twittrade jag åt friterade råkor istället för räkor, men det var räkor inget annat. Så mer? Nä inte mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Nä jag har inte känt av nått av träningen idag,  jo lite i ryggen men jag smörjde på lite gel idag så jag hoppas att det släpper till måndag. Och så skippade jag storstretchen idag efter som jag fyllde år idag.

NOVELL: Nä inte mer här idag heller…

ROMAN: Ja nu blir det inte förrän till tisdag igen jag kör på denna punkt.

MUSIK: Japp tror det är basen ändå som inte ligger rätt men jag måste lyssna lite noggrannare till måndag så får vi se.

Jaha det är lördag och det är lotto igen så tummarna tack så kommer stålarna ramla in. Nu är det dags för mig att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: