onsdag 22 september 2010

Onsdag 22/9-2010 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade utan musik inatt och somnade då till tolv tiden istället för ett. Men sedan så sov jag bara fram till sju tiden då jag slog upp ögonen, efter detta gick det inte att somna om igen så till åtta gick jag upp och fick i mig frukosten. Sedan till nio tiden så la jag mig igen och lyckade somna en halv timme fram till tio tiden. Efter detta låg jag bara och slöade fram till elva tiden, då jag gick upp och fick fart på romanen. Körde dock inte så läge idag fram till två tiden då jag drog till ICA för att handla lite. Fick dock i mig en mjukis innan jag stack dit. Så när jag kom hem så satte jag igång med middagen. Körde oxpytt idag med en lite karré bit till hade varit gott med lite ägg till detta med men det tål jag inte längre. Snyft. Så när jag sedan åt så kollade jag på min serie och till lunchen så såg jag lite av varje. En rätt bra dag för jag fick grejor gjort idag men lite små trött dag ändå lite slö idag. Så mer? Jo jag satte igång boxen till inspelning på en film idag jag kommer få två filmer om ett par dagar så jag har att göra till söndag med. Sedan har jag pillat lite med ritprogrammet med jag skall ju göra en ny logga till sidan men det blir nog rätt lik den andra som nu ligger på. Men jag måste göra om den för att få på strukturen, tror det blir bättre när jag väl får upp den. Det är lite tråkigt vitt just nu men sedan skall det nog blir bättre, hoppas jag. Sedan skall jag då och då ändra till designen på sidan så att man inte tröttnar på det allt för fort. Men bygger jag detta nu så är det mycket lättare sedan att lägga på annat. Det kommer gå lättare att lägga på vad jag vill sedan finns massor med utseende jag kan ha på sidan sedan. Så mer? Jo jag skall också lägga till min site till Googles statistik sidan sedan med så förhoppningsvis så uppdaterar den snabbare på Googles med. Vi får se det finns inget på den nya sidan ännu uppe men vi får se till fredag då jag skall gå loss på den. Tror dock att den kommer uppdateras snabbare om jag lägger på den på Google själv. Men vi får se hur lång tid det tar innan sidorna kommer upp. Jo jag trodde att jag blivit av med flugorna med men det hade jag inte alls. Jag skall utrota dem en i taget och se till att jag inte slänger något ät bart i bingen. Så kan de inte föröka sig de hade gjort detta under vasken idag så jag men jag slängde påsen och de försvann där ifrån. Men det räcker med att en överlever så kan de föröka sig, om det är en hona då. Men jag tror jag har fått bort alla nu igen, vi får se hur det går med det sedan en annandag. Jo så fick jag igen en felaktig avstängning av datorn, det blir fel på något i hårdvaran såg jag idag. Så händer det igen så skall jag ringa till supporten och höra med dem. Kanske finns det sätt att höja watten så att det inte händer igen. Jag läste lite om det och jag såg då att den bugg cheken som går igång gör det för att det finns för lite watt i någon hårdvara. Men vi får se hur det går med det, sedan händer det bara då och då med. Och det händer bara när datorn har somnat och vaknar igen, just som den vaknar upp så blir det något fel i någon hårdvara. Troligen då att den får för lite ström och rapporterar fel efter detta. Detta tror jag att det är av det jag kunde förstå av det som stod på internet. Sedan idag upptäckte jag att det finns en felrapport som man kan se alla fel som hänt sedan datorn startade för första gången. Det visste jag inte att det fanns men där kan jag se felen och när de uppstod. Vi får se om jag ringer en dag till dem.

TRÄNING: Japp bra sömn inatt så skall det nog gå bra tills imonn. Sedan när månaden är slut så skall jag rotera alla övningar med, då får jag köra armarna sist igen. Det är rätt jobbigt det men det är bra att rotera för musklerna vänjer sig vid övningen.

NOVELL: Japp skall börja med att säga att jag igår inte såg att jag använde fet text när jag skrev här. Såg det när jag la ut det igår. Men inget att rapportera idag heller…

ROMAN: Japp fick igång det tillslut idag ändå kändes rätt tungt idag när jag la mig vid nio tiden sedan sov jag inte läge heller när jag väl somnade. Men jag fick ur mig lite iallafall idag och gick idag över till huset igen. Men jag fick till det bra med Adam fick till nått jag inte hade tänkt ha med innan. Men man skall tycka synd om honom så det kommer bli bra sedan, när det barkar åt helvete med honom. Så nu har jag sagt lite för mycket idag men vi får se om den någonsin kommer ut heller.

MUSIK: Jadå då är det sång och sång och sång och sång som gäller för mig imonn och ett bra tag framöver då. Får se vad som händer imonn kommer igen vid tio tiden med vad som händer imonn. Ses då.

Onsdag betyder lotto igen och massor i potten med, så tummarna tack för mig idag. Och så säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: