fredag 1 januari 2010

Fredag 1/1-2010 20:02

DAG: Jaha då är jag här igen då och på ett helt nytt år. Sov rätt bra inatt fram till tio tiden fick i mig frukosten och sedan lyssnade jag på musik fram tills det var middag. Efter det så drog jag hem till mig, men jag var illa sen idag så jag ligger efter i schemat idag. Sedan går virus skannern men så datorn är seg som bara den. Så fick i mig lunchen när jag kom hem och kollade lite på ett inspelat program när jag åt. Kan säga en god fortsättning på året till er alla. Japp det var nog allt för idag, nä jag skall lägga upp statstiken för december och sedan också för 2009 idag efter jag har bloggat. Japp det var nog allt för idag det ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har slarvat med rygg stretchen de senaste dagarna med. Men kommer gå igång igen tills imorron med detta med.

NOVELL: Jaha då kör jag igen imonn med denna punkt så det skall nog ramla på som det brukar hoppas jag.

MUSIK: Jaha får se om det kommer ett sms från musikbörsen då nästa vecka så jag får min pad och dubbelpedal nån gång.

Ja vinst på lotto skulle sitta gott så vi hoppas på det idag när jag kollar lotto. Jag säger Tjingeling! :D :P :D    

Inga kommentarer: