lördag 2 januari 2010

Lördag 2/1-2010 20:01

DAG: Jaha då var det ändå natt före det då ja, somnade nästan med en gång när jag la mig igår. Men sov inte så bra under natten, och så vaknade jag idag till fyra. Tog då på mig lurarna fram till sex tiden men kunde inte somna om igen idag. Så vid sju tiden så tog jag mig upp och fick i mig frukosten, som idag bestod av fyra stekta ägg och två stekta bröd. Men det brukar bli stor frukost när jag vaknar tidigt med. Sedan någon gång, minns inte tiden idag, så drog jag igång med novellerna. Var idag klar till tolv tiden då jag pillade lite med datorn sedan drog jag ut vid ett tiden till ica, men på vägen dit fick jag ta ut lite stålar med för det var nästan slut idag. Nu har jag 700 kvar som jag skall leva på tills den 25è, blir rätt hårt men det skall nog gå det med. Sedan väntade jag på att klockan skulle slå fyra men där emellan så pillade jag lite med spotify på något sätt så laddades alla låtar jag hade på rehanna (ja det stavas nog inte så men nått sånt är det) ut ur min spellista idag. Jag laddade hem en ny version och så försvann alla låtar ut, men jag fyllde igen på och gjorde en ny spellista på lite musik som jag laddade hem till mobilen. Som jag har sagt innan så har jag ingen aning om var de laddas någonstans i mobilen men hoppas det är på minneskortet annars kommer platsen ta slut snart i den. Så mailade jag om telia till spotify men de sa inte hur man skulle göra bara att man skulle göra så, och det fanns inget sådant på deras sida så jag fick maila tillbaka och fråga hur gör jag detta då? Förhoppningsvis så får jag svar så jag kan få gratis fram till påsk, skulle tro att det är telia som skall lägga på det med. Men vi får se vad jag får för svar idag. Jo så la jag upp imorse när jag vaknade statistiken för december på sidan. Det gick inte att få fram över hela året så jag skall ringa till supporten och höra om de kan hjälpa mig med det. Eller om det är en bugg i programmet? Jag passade sedan på efter att jag varit ute och köpt lite mat att lägga till rätt datum på hensidan, ja menar rätt årtal längst ner på copyright. Nu sår det 2006-2010 som det bör sig tog lite tid att få till detta men tillslut så fick jag till det. Ganska många sidor med har jag att ändra på, med info sidorna med till. Japp så vann jag inte ett dugg men idag så smäller det det känner jag på mig, tummarna tack. Igår var mini blogg hade kort med tid och inte mycket att säga heller, lite mer idag och förhoppningsvis lite mer substans med. Har kollat på dustin idag och pillat lite mer med detta för att se sidor mm. Sedan när klockan slog fyra så gick jag loss på en storstretch. Ja mer då? Jo idag åt jag köttbullar med klyftpotatis det är illa gott det men gjorde lite för lite klyft. Kollade på evulotion, näe det stavas inte så men nått sånt var det med han från arkiv X. Inte mycket att ha den heller, så den raderade jag med. Men jag missade spindelmannen 3 som jag tror gick för ett par dagar sedan, men den kommer nog igen tar den då. Japp det var nog allt för idag det, kommer igen imonn.

TRÄNING: Jaha en storstretch idag gick rätt bra med tanke på att jag inte gjorde någon träning till torsdag då. Rätt trögt idag men ändå rätt bra, känns bra att köra igång igen nu till måndag.

NOVELL: Japp tidig start idag så jag hann mycket, konstigt nog var jag idag pigg som en mört, trotts att jag vaknade fyra. Så jag fick ur mig fyra stycken idag, och när jag räknade så skulle det ta nio dagar att göra de andra. Då får jag tid över till smärtan med så just nu känns det lugnt. Kommer nog hinna med det tills denna månad ändå. Skall bli skönt att skicka ut dem nu har kört på dem sedan mitten 2006 men då har jag också gått tre kurser med under denna tiden. Så jag är rätt nöjd med det jag åstadkommit ändå, detta trotts kass sömn och annat. Att de sedan skulle blir publicerade tror jag dock inte med den som lever får se.

MUSIK: Det var nära idag att jag satte mig men det var nog bra att jag lät bli. Skall se nu till nästa vecka om grejorna kommer från musikbörsen, ja paden och pedalen. Så snart är det dubbelpedal med så det skall bli skoj att köra med det.

Ja det är lördag och ni skall som vanligt hålla tummarna för mig så jag kan kamma hem stålarna. Och det går nog som vanligt med. Nä nu säger jag Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: