tisdag 26 januari 2010

Tisdag 26/1-2010 20:04

DAG: Jaha sen idag men fick just ett samtal, nu till dagen, ja eller natten som vanligt. Somnade inte alls bra igår, låg ända till fyra tiden innan jag lyckades somna. Sov sedan inget vidare heller under natten, och vaknade ett par gånger med om jag inte minns fel. Så till tolv idag kom jag tillslut upp och drog i mig frukosten sedan drog jag till klippningen. Men jag tog med mig lapparna på maten tänket jag skulle köpa idag så slipper jag imonn. Så efter klippet så drog jag till ica och köpte kött, så var jag hemma och la in detta sedan var det en runda med annat som inte är kött. Kom hem igen till tre tiden då jag drog i mig en mjukis och efter detta en öl undertiden jag gjorde maten. Hade idag hamburgare med pommes och en hög med ketchup. Det var gott och jag kollade på dagen då jorden stod still, var väl så där men den gick ner ändå. Så mer jo det blir roman imonn då eftersom jag skippade att vänta tills imonn men maten. En rätt kass dag på det hela så jag skall komma igen imonn med mera fart hoppas jag. Rätt slö idag efter kass natt men, inte hel kass dag ändå. Jo jag fick boken på webprogrammet idag på posten, skall gå igenom den om ett par dagar börja lite smått.

TRÄNING: Har lite träningsvärk i benen idag så det kändes ändå att jag höjde igår. Får då som jag sa se hur det går till torsdag men höjningen då.

NOVELL: Ja tiden rinner fram långsamt men kommer igen om en månad. Ja eller när det har gått en månad sedan jag skickade dem.

ROMAN: Ja tänkte idag när jag kom upp ur sängen att jag skulle ta och handla idag så kan jag köra på romanen imonn. Och det gjorde jag med så imonn kör jag igång igen.

MUSIK: Ja hade tänkt idag att köra lite men så vaknade jag så illa sent idag så det sket sig. Men kommer igen till torsdag men lite på denna punkt.

Jaha kort blogg idag tror jag visst att det blev men kass natt så blir det gärna kort då. Det är dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: