torsdag 21 januari 2010

Torsdag 21/1-2010 21:40

DAG: Jaha äntligen en bra natt, sov bra och vaknade idag till nio tiden, låg dock till tio innan jag gick upp. Men kände mig inte alls så utvilad som jag trodde har varit seg hela dan idag. Men kom upp och fick i mig frukosten sedan skulle jag ha kört igång med trummorna. Och det gjorde jag med men det gick inte idag, mer om detta nedan. Så jag drog på mig lurarna och lyssnade ett tag men batteriet var inte mycket i så jag fick ladda det efter en lite stund. Så efter det så gjorde jag inte ett dugg men testade ett par gånger till på trummorna men inte heller. Så klockan slog tillslut fyra och jag drog till träningen, kom hem och så stretch på det sedan middag och lite teve. Som vanligt kollade jag på mythbusters faktiskt ett avsnitt jag inte sett. Men såg inte klart det för klockan slog nio då la jag ner för idag på teve fronten. Så mer? Ja det är dator köp imonn och sedan hoppas jag dra till GP huset, ja till musikbörsen ligger nära där. Om det nu kommer in imonn, hoppas på det. Så imonn när jag vaknar och fått i mig frukosten så skall jag ladda in allt i datorn och sedan lägga orden. Kommer gå på 22000 nått sånt men då får jag en bra dator med, som är värde lös efter ett år, nja lite längre kommer den nog hålla hoppas jag, och då menar jag med det som finns i den, processor med mera. Men jag köper den med allt i och det bästa som finns just nu, och jag har gratis reparationer så länge jag betalar av den, tre år. Så mer? Nej inte idag rätt kass dag på det hela men inte hel kass ändå. Trött har jag varit hela dan men jag kommer igen imonn med nya krafter, ses då.

TRÄNING: Japp bra natt men det är nog tre dagar med kass sömn innan så det räcker inte med en dag bara med bra sömn. Kände av det idag på armarna det tog emot rätt mycket idag. Men med lite fusk så kunde jag köra ändå, ja fusk är att jag inte gör som man skall utan som jag orkar. Det är inte alls så tungt om man inte gör som man skall göra. Men jag skrev ner allt så jag kan höja till nästa vecka får se hur det går då, men lite bättre sömn så skall det nog gå det med, hoppas jag.

NOVELL: Jaha tomt på denna punkt ett tag nu men det har gått en dag sedan jag skickade det med. Såg idag att det hade kommit fram till Malmö men inte till de i Stockholm tar lite längre tid där. Kollade upp det på posten idag när jag inte hade nått att göra. Skall nu tills imonn köpa dator sedan lördag är jag ledig och då skall jag nog om jag får sova gå igång med romanen, om allt går som jag vill. Där emot nästa vecka så är det träning måndag sedan tisdag så är det klippning onsdag mat torsdag träning fredag tvätt så inte förrän till lördag igen kan jag köra på romanen igen. Men punkten kommer nog in tills denna lördag tror jag.

MUSIK: Japp tror det var för jag var trött idag inget gick att spela idag. Testade fyra fem gånger sedan gav jag upp för idag. Hoppas på att ljudkortet kommer imonn så jag kan ta och hämta det, skall då på samma gång köpa kablar mm. Så är det bara datorn som fattas sedan, och den kommer nog någon gång nästa vecka hoppas jag. Men det är illa att pedalen inte kommer någon gång då, hade velat köra igång på det nu. Tänkte jag skulle hoppa lite till i boken men det blir ännu värre framåt så jag la ner idag. Fick ett eller om det var två komp att fungera idag men det är sömnen som gör det, det sket sig idag på det hela taget. Men men när jag får ljudkortet och datorn så kan jag köra annat än trummor med så går det inte bra med dem så köra jag lite annat. Om jag nu får det att fungera alls vill säga.

Jaha en rätt kass dag trotts bra sömn inatt men får jag datorn och musikgrejorna så skall jag nog sova lite bättre sen tror jag. Nu är det dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: