tisdag 10 november 2009

Tisdag 10/11-2009 20:01

DAG: Jaha då var det dag efter träning igen då ja, och som vanligt så sov jag kasst under natten. Somnade någon gång till två tre tiden och sov sedan rätt bra till elva. Kom upp ur sängen och drog i mig frukosten och laddade mobilen, den är ofta tom när jag ligger länge efter träningen. Så sedan till klockan kvart i ett så kom tjejen som hämtade hi-hat cymbalerna. Efter detta så lyssnad jag på musik fram till två tiden då jag drog ut och köpte almanacka. Och när jag kom hem så kom jag på att jag glömde köpa mat. Men jag drog igång med middagen istället och idag hade jag karréer med pommes. Spanade på mythbusters som jag spelade in i söndags så det var nytt. Så efter detta så drog jag ut igen till ica och handlade, på nått sätt så fick jag med mig en öl från dem. Så den drack jag upp när jag kom hem en heineken blev det idag. Det är inte ofta jag dricker öl, och varför då? Jo jag har inte råd att köpa det, och det är väl bra det med. Så kollade på lite teve när jag åt lunchen med men såg inte klart det. Och så drog jag igång med lite sims3 som jag laddade gratis hem från nokias hem sida. Kan då hoppas på att det inte kommer ett nytt spel varje vecka bra, men jag hoppas att det inte gör det. Min sims svälter just nu blåste lite för mycket pengar på annat och det är söndag så jag kan inte få ut mer stålar. Vi får se om han överlever eller inte. Så mer? Näe inte mer idag kommer igen imonn igen om ni har lust.

TRÄNING: Ja lite segt igår men bra idag då ingen träningsvärk heller, jo kanske lite då. Men gjorde ryggstretchen idag bara annars har det varit lugnt idag.

NOVELL: Jaha då skall jag köra igång imonn då igen, gjorde inget idag för jag fick dra två gånger till torget. Men imonn så skall jag köra kan då hoppas att jag sover inatt så skall det nog gå bra hoppas jag. Har gått igenom tre killar på den fjärde sedan är det två tjejer med kvar att gå igenom. Efter detta så är det skolan som jag får hitta på, gjorde inget där förra gången jag skrev så det är från scratch. Får se hur många de blir där då, har en person som skall vara med där klar för mig men annars så har jag inget alls där. Så får vi se hur det går imonn.

MUSIK: Jaha tänkte jag skulle kört lite idag men så skulle jag ut så det sket sig idag. Men till torsdag så kör jag igen. Jo jag mailade en kille idag på kaggen så får vi se om han svarar eller inte. Men det finns fler att kontakta annars så det är lugnt, i värsta fall så säljer jag till musikbörsen. Men vi kan hoppas på att det går ändå, imonn så kommer en kille på hi-haten. Så förhoppningsvis så går den då.

Japp då är det dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: