måndag 23 november 2009

Måndag 23/11-2009 21:41

DAG: Jaha en kass natt igen då ja, och det kändes på gymmet idag. Tog min starka tablett igår som jag brukar göra och somnade som jag brukar göra med. Men vaknade till sex sedan nio och efter det så blev det inte mer sömn idag. Lägg sedan till att jag inte har sovit så bra igår heller så gick det som det gick på gymmet. Kom upp till tio tiden idag och fick i mig frukosten, sedan gick jag med lite musik fram till elva innan jag drog igång med trummorna. Tog paus till ett då jag drog i mig lunchen och sedan höll jag på till tio över två idag, men om detta nedan. Så slog jag en signal men det var inte som jag trodde, ni får veta mer nere på musik. Sedan drog jag på mig lurarna och gick omkring fram tills klockan slog fyra och det var dags att dra till träningen. Trög träning idag men kom hem och stretchade och sedan var det middag. Samma mat jag har ätit i vad är det tre eller fyra veckor nu, kan säga att det inte smakar så gott längre nu. Men jag skall köpa mat till onsdag så då skall jag laga något annat. Kollade på mythbusters idag men det hade jag redan sett, men jag såg det ändå. Så mer? Nä inget vidare dag idag men jag fick det jag skulle gjort ändå. Vi hoppas på bättre sömn inatt, och det går som det brukar göra när jag tränar men får jag lite mer sammanhängande sömn på morgonen så skall det nog ordna sig. Vi får hålla tummarna för det.

TRÄNING: Japp seg natt och en seg natt innan detta med resulterade i att träningen gick skit tungt idag. Men jag gjorde ändå allt trotts att det var illa tungt idag, och bättre sömn till torsdag hoppas vi på. Så skall jag passa ryggen med så jag inte förvärrar det när jag kör då. Skulle det ta emot så kommer jag ta ner innan det går åt skogen. Det jävliga med detta är att det inte känns då, men efteråt så kommer det. Men jag skall passa mig till torsdag på den punkten. Och så hoppas vi på bra sömn med.

NOVELL: Ja då skall jag köra imonn men natten kommer nog bli kass som vanligt så hoppas på sömn på morgonen bara. Om jag kan så skall jag ligga kvar och inte gå upp men sover jag inte så gör det ingen nytta ändå. Japp vi får se. Så till onsdag så är det matinköp som gäller för mig så den dan går bort. Men till fredag så skall jag köra på igen.

MUSIK: Japp idag gick det illa trögt på två komp, så när jag väl kunde göra dem så var jag så trött på det så jag la ner för idag. Då var klockan två eller lite över. Men jag fick ändå gjort åtta komp idag så det var okey ändå. Jo så ringde jag till buller och bång och det gick inte att komma billigare undan. Jag kunde köpa en pad för 1500 men då måste jag ha ny pedal med för 1500 och då kommer jag upp till 3000 som det skall kosta nu. Så det sket sig trodde jag skulle spara lite stålar men inte heller. Ja det finns pedal för 1000 också men det ger endast en skillnad på 500, så jag tror jag skippar det.

Jaha då är det igen dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: