torsdag 24 september 2009

Torsdag 24/9-2009 21:40

DAG: Japp kass natt igen då ja, men inte hel kass utan bara halv kass. Tog en stark tablett igår och somnade någon gång till tolv tiden, men vaknade igen till två. Så låg jag med lurarna på tills klockan slog fyra då lyckades jag somna igen. Vaknade igen till tio då jag också gick upp eftersom jag skulle till tandläkaren. Fick i mig frukosten och sedan så drog jag till tandläkaren till halv tolv tiden. Fick gå in i en ny maskin idag som gjorde en rund röntgen idag men jag stod nog inte still riktigt för det blev inte bra. Men andra gången så gick det bra. Det underliga var att det fanns inget hål alls, det är mycket skumt. Fan gjorde det då ont i? Ja jag vet inte men det fanns inget hål där jag trodde det var hål iallafall. Så då slapp jag borra idag, men jag kommer nog inte ha råd att gå dit nästa år. Skall ha ihop då runt 1500 har jag då inga mer utgifter så skall det nog gå. Men att få ihop mina 3000 som jag skall skicka in novellerna med tog nog ett år för det kom skit emellan. Så vi får se annars så när de kallar mig så säger jag att jag inte kan komma förrän nästa år då. Men jag skall ju ha ihop minst 3000 till om jag skall skicka in min roman, så det kommer bli hårt det. Så hem därifrån och drog i mig min lilla mjukis, på detta så drog jag igång med middagen. Hade idag kotletter med klyftisar idag, måste göra slut på det som finns i frysen så jag kan frosta av den nästa vecka nån gång. Så skall ha köttfärs imonn köttfärssås med pasta blir det om allt går som det skall. Jo jag fick igen pengar från mcafee idag men det var bara 200 men jag skall ändå köpa winzip kanske i helgen men skall betala räkningar imonn så får jag se vad jag har kvar. Måste till apoteket med och köpa lite imonn kommer gå på 400 det är dyrt, fan vet om jag har råd med det. Det är omega3 och lite annat som jag skall ha, jag fick släppa vitaminerna denna måndag igen, finns inte stålar till det, kanske så hoppar jag omega3 med. Det är väl inte helt nödvändigt det heller även om mina händer blir bättre av det. Japp vi får se imonn när jag kommer dit, det är ju tvätt imonn så jag skall dit och hämta lite på recept men det har jag gratis nu. Så får vi se vad jag köper mer, skulle ha flux med men vi får se vad jag köper när jag kommer dit. Jo så uppdaterade jag lite på hemsidan, för idag så tvättade jag alla dörrposter. Jag fick dem lätt rena med Ajax det gick inte alls med diskmedel som jag testade innan. Men med Ajax så gick det rätt lätt, dock fick jag gno rätt länge ändå. Fick upp tre nya bilder men det är ettan tvåan och fyran som är nya, i den ordningen. Det som ännu syns som skit är inne i färgen går inte bort förrän jag målar om. Det har jag inte gjort idag, men rent blev det ändå, det var omöjligt med yes att få bort det. Det var därför jag gav upp när jag gav upp det gick inte att få loss det. Jag la inte upp en uppdatering på detta det var ju ändå samma bilder nästan så ni får gå upp på bilder och kolla om ni vill se. Fick problem med att uppdatera jag glömde att ta bort gamla bilderna. Men tillslut så fick jag det att fungera. Så även har jag idag kollat lite på Nintendo idag känner för att köpa lite spel till det men det ligger på 100 då fan vet om jag har råd med det. Men spelet ser roligt ut så vi får se om jag får stålar kvar efter jag betalat räkningarna. Japp när jag åt så spanade jag lite på teven, så det var nog allt det för idag. Jo jag skall ringa till vårdcentralen imonn tror jag så har jag gjort det med. Nej en sak till jag vann igår 80 spänn på joker, och detta spelade jag upp idag på triss och tian. Vann jag? Näe…

TRÄNING: Ja tror jag skall köra storstretch till lördag igen, har inte känt av nått i ryggen idag heller så jag tror det är över. Kör jag då lite lugnt på lördag så skall det nog gå bra.

NOVELL: Jaha det lutar åt att jag drar igång igen till lördag med novellerna. Det är nog inte så bra att gå på den så snart igen efter men jag har inget att göra. Kan inte komma på nått alls att göra så tiden skall gå. Så att det blir att jag kör igång igen till lördag, om jag inte kommer på nått vill säga.

Japp då skall vi hålla tummarna tills lördag då att det smäller till på lotto. Ja och jag säger som vanligt Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: