måndag 7 september 2009

Måndag 7/9-2009 21:40

DAG: Japp sov rätt bra inatt somnade nån gång till tolv tiden och vaknade bara två gånger inatt. Sista gången till elva tiden då jag också gick upp. Fick i mig frukosten och sedan lyssnade jag på musik fram till ett tiden då jag drog igång med lunchen. Ja jag hade musiken på undertiden jag gjorde maten med men när jag åt så stängde jag av. Brukar kolla lite på teven när jag äter så även idag. Efter detta så satte jag på musiken igen och hade denna på fram till fyra tiden. Så plockade fram kastrullen och fyllde på vatten efter detta så att allt är klart tills jag kommer hem. Var lite snuvig idag men tror att det är allergin som gör det inte nått annat. Så när klockan slog fyra så drog jag till träningen. När jag kom hem så stretchade jag och sedan fick jag i mig maten, kollade på mythbusters när jag åt. Och jag tog även ett foto på maten idag det var en rätt som jag har på recept sidan så jag skall lägga upp den imonn nån gång. Ni kan kolla på nyheter så ser ni på 115 ja det finns inte just nu men imonn någon gång så skall jag lägga upp den. Dock hade jag lite krossad tomat i denna gång det finns inte i receptet som ligger uppe på hemsidan. Men annars är det samma, glömde köpa två grädde denna gången, ja det är nu två veckor sedan nu jag gjorde det. Så jag tog lite krossad tomat istället, men annars så följde jag receptet. Så mer? Näe kort blogg idag tror jag visst att det blev, men kommer igen imonn med mer.

TRÄNING: Japp första dan idag efter min “sjukdom” men det gick bra idag lite sen var jag dock. Cirka fem minuter sen idag. Men det gick bra att köra igen idag om än att det var lite trögt på vissa övningar. Men det gick bra som jag sa. Och min lilla snuva som jag har gick över när jag körde, vilket kan betyda att det är cigarettrök som gör att jag inte mår bra. Men vi får se hur jag mår imonn så vet jag bestämt om jag är sjuk eller inte. Men det lutar åt att det är allergi, har haft detta i massor med år men inte så här mycket som just nu. Brukar vara lite snuvig på morgonen men det går bort med tiden. Vi får se vad som händer med detta, kan hoppas att jag kan få en tid till att testa detta en dag. Om jag har stålar vill säga.

NOVELL: Jaha då skall vi köra på igen imonn då ja, men det blir nog som vanligt att jag sover dåligt efter träning. Men får jag sömn på morgonen så skall det ordna sig ändå.

Ja det är ånyo dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: