tisdag 8 september 2009

Tisdag 8/9-2009 20:00

DAG: Japp igen så somnade jag sen som jag brukar göra efter träning. Klockan var tre tiden när jag somnade, så idag när jag först slog upp ögonen till nio så var jag bara uppe på toan sedan la jag mig igen. Var för trött för att gå upp då, så jag somnade igen fram till tolv tiden, dock så sov jag inte hela tiden. Men då var jag rätt pigg och stod upp, fick i mig frukosten och så till ett tiden så drog jag igång med novellerna. Var idag klar till två tiden redan, fick då i mig min mjukis och så drog jag till ica för att handla lite. Köpte lite smått och så lite mer pommes som jag skulle ha idag, och lite klyftisar med. Men glömde köpa pålägg så jag får göra det om ett par dar igen. Kom hem och satte igång med middagen fick i gång ugnen och hade tinat lite kött som jag inte visste vad det var. Men det stekte jag och hade pommes till det hela, det var väl så där gott idag men det var slamsor med kött inte riktigt kött så där av inte så gott. Sedan hade jag lite brått att få ut pommesna ur ugnen kunde ha gått lite till de. Men man kan inte lyckas alla gånger med allt eller är det inte så? Så kollade på mythbusters när jag åt och sedan igen när jag fick i mig lunchen. Så sedan så fick jag upp bilden på maten jag åt igår finns nu på uppdatering 115 för er beskådan. Om det nu är så mycket att se på men ändå det finns där om ni vill. Så har jag tappat kontakten med mitt trådlösa nätverk, pillade med det en stund innan jag satte mig här men jag kan inte få det att fungera. Skall kolla på det efter bloggen så skall vi se om jag inte kan få det att fungera som det skall. Jag är inte alls bra på trådlösa nätverk så vi får se om jag kan få det att fungera ändå. Så det var nog allt för idag det tror jag nog…

TRÄNING: Jahapp första träningen på en vecka och det känns lite i benen och i bröstet idag. Men det är ju helt normalt om man håller upp att det känns när man kommer igång igen. Jo jag vägde mig i söndags och då vägde jag 2 kg mindre än förra månaden. Men jag hade samma mage som innan på 102 vilket är underligt att jag har samma mått där när jag gått ner två kilo. Det är lite skumt det här men vi får se till nästa månad hur det går då. Jo idag hade jag nog kunnat cykla men jag var sen idag upp och jag kom hem just till fyra när jag varit ute och köpt så jag sket i det idag. Lite slött men kass natt så tänkte jag att det går nog bra att stå över idag.

NOVELL: Japp seg start idag så jag hann bara med två idag innan jag la ner för idag. Men imonn så skall jag nog hinna med lite fler så det är lugnt ändå. Sista jag gjorde hade lite för många upprepningar, men jag la till det på en lapp så jag skall ta bort det nästa gång jag kör den. Men fixar lite och lite så tillslut så blir det bra, ja det hoppas jag iallafall.

Ja det är dags för mig att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: