söndag 6 september 2009

Söndag 6/9-2009 20:00

DAG: Japp igen så var jag uppe två gånger på toan och missade morgon sömnen. Men sov ändå rätt bra inatt fram till tio då jag kom upp och fick i mig lite frukost. Så har varit lite snuvig idag men jag tror ändå att det är allergi. Nu har det gått 10 dagar sedan jag först kände av det, så sjuk kan jag knappast vara eller? Kollade idag på luftrenare ligger på 3000 så vi hoppas att jag kan fastställa att det är röken eller inte. Men har inte råd att gå nån stans denna månad, lite stålar kvar så jag får vänta tills jag har råd. Och nästa månad så är det mycket räkningar så jag får nog vänta längre än det. Jaha till tolv tiden så dammsög jag och sedan drog jag igång med en liten målning idag. Då var klockan ett tiden när jag började på den. Blev ett glas med, ja vad det är i vet jag inte med kan vara iste, eller en whiskey sour eller nått sånt. Ligger nu uppe på hemsidan om ni har lust att kolla in den. Japp sedan var det dags för middagen idag hade jag karréer med ris, det var illa gott idag med detta. Kollade på matrix tvåan idag när jag åt, såg faktiskt klart den innan jag gav upp idag. Så på detta följde lunchen och den gick ner den med. Efter detta så putsade jag spisen har slarvat med detta ett tag nu men idag så gjorde jag som jag skulle. Så mer? Jo jag har kollat lite på telia säkerlagring idag skall köpa upp mig till 10 GB från som jag har idag 2 GB. Så kan jag spara allt från musikdatorn till samma ställe. Jag mailade idag och frågade om man kan backa upp mer än en dator på samma konto, vi får se vad de säger om det. Men 10 GB räcker lätt till att backa upp de låtar som jag skall göra, om det blir nått gjort alls vill säga. Men om så har jag back upp för alla låtarna på telia. Jo jag skall också säga att ni vet väl att har ni mobil från telia så har ni 2 GB gratis på telia säkerlagring, men detta kan ni lagra datorn eller mobilen, dock kostar mobilen lite extra men datorn är gratis. Till och med om ni har kontantkort så har ni 2 GB gratis skall ni använda att backa dator eller annat. (dock måste det registreras innan) Men kan även skicka mail som man vill spara till dem så lagras det där. Men detta visste ni nog redan, tänkte om nån inte har fattat det så skall ni utnyttja det när det är gratis ju. Japp sedan så ringde de inte från svenskaspel så jag vann nog inget där men kanske en lite summa 2-3000 skulle sitta gott det. Ni får hålla tummarna som vanligt.

TRÄNING: Japp då är det frågan som gäller imonn är jag sjuk eller inte. Jag tror att det är allergi som gör att jag är lite snuvig och hängig. För annars så skulle det väl ha brutit ut nu eller? Men vi satsar på träning imonn så får vi se hur det går, och som vanligt tummarna för god sömn.

NOVELL: Jaha inget idag på denna punkt men till tisdag så skall jag köra igen. Har inte funderat på vad jag skall göra sen, när jag gått igenom alla novellerna. Jo jag vet att jag skall gå på de från smärtans bok men det tar inte många dar det. Japp jag lämnar det till sedan.

Jadå skall jag bara säga Tjingeling! :D :P :D  

Inga kommentarer: