lördag 5 september 2009

Lördag 5/9-2009 20:00

DAG: Japp natt igen då ja, somnade igen vid tolv tiden nått sånt, var uppe på toan två gånger och samma som igår så var sista gången just när jag skulle gå upp. Så lite slö var jag när jag skulle få i mig frukosten. Efter denna så drog jag igång med mina noveller höll på idag till halv två tiden innan jag gav upp. Sedan till halv tre tiden så drog jag i mig min mjukis och så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så satte jag igång med min första stora stretch på hela veckan. På detta fick jag i mig middagen, idag hade jag köttbullar med klyftpotatis. Måste erkänna att jag aldrig har ätit detta förut, men gott var det, så tog jag också resten av köttbullarna var nog en tjugo stycken eller nått sånt. Så när jag fick i mig denna eminenta middag så spanade jag även på smallville. De har inte fått tag i förgöraren ännu han är på fri fot men Jimmy Olsen är honom på spåret, huu så spännande. Ja eller inte. Jo kollade lite på hemsidans statistik idag och den stora MB är igång ännu, lite skumt är det varför så stor MB innan så kom jag inte upp till MB varje dag. Vad ser ni på som är så tungt? Ja ni får gärna se men jag undrar vad det är? Så mer? Näe vet inte mer idag men en rätt bra dag som skulle sluta ännu bättre om jag vann på lotto idag. Så vi hoppas på ett samtal från svenskaspel idag nån gång runt, ja när de nu drar tiden. Har spanat lite på priser på internet idag med på trummor och det andra jag skulle köpa. Kommer ligga på 16500 eller det stora på 22600 men det har jag nog inte råd med. Men å andra sidan så kommer jag nog bara få 10000 för bössorna och max 6000 för trumgrejorna det räcker knappt till men vi får se kanske blir jag överraskad och får mer. Skall ringa till december om han ens vill köpa dem så får jag reda på det då. Japp den som lever får se.

TRÄNING: Japp första stora stretchen idag gick bra även om det var lite segt, kom inte så långt ut jag brukar göra idag. Men då har jag inte stretchat på en vecka med så det är ju inte så konstigt heller. Nu är det lugnt imonn sedan till måndag så går jag igång igen, förhoppningsvis med nya krafter.

NOVELL: Japp tre noveller idag igen och var klar rätt snabbt idag. Inte så mycket att göra på dem tycket jag idag, men kan komma på mer sen är ju tre gånger kvar att gå på dem. Sedan är det en helt annan sak om det är bra nog för att tryckas…

Jaha jag väntar med spänning på samtalet idag om storvinsten för fan vet om jag har råd att lägga in med nu. Tummarna tack. Jag säger Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: