lördag 12 september 2009

Lördag 12/9-2009 20:01

DAG: Japp igen en kass natt, trodde det var slut på det nu men icke heller. Sov inte många timmar inatt vaknade till sex tiden då fick jag på mig lurarna och låg sedan till åtta tiden. Fick då lite sömn fram till elva tiden då jag tog mig upp. Så hela denna dan gick åt skogen, men lite fick jag ändå gjort idag. Kom upp och fick i mig frukosten sedan nån gång till ett tiden så drog jag igång med novellen. Men det tog emot idag alltså så jag la ner redan till två tiden. Då jag drog i mig min mjukis och sedan var det väntan på att klockan skulle slå fyra. Då jag gick igång med stretchen, på detta så drog jag igång med middagen. Idag har jag kotletter med ris, det var gott även om ena biten kotlett var tjock som fan och andra tunn som bara den. Men det gick ändå bra att steka dem men jag fick ta ur den tunna och steka den tjocka länge som fan. Den var trekantig så jag fick ställa den upp på högkant när jag stekte den. Och som vanligt när de är så här så stekte den inte helt igenom, men det var bara på utsidan som den inte stektes riktigt. Men gott var det mer ris igen, hade tänkt ta pasta men det var slut idag. Skall dra en tur imonn till ica och köpa lite så skall jag nog ta ett paket med pasta med. Igår när  jag var ute så glömde jag pastan till träningsmaten, jo på tal om det ja. Innan jag drog i mig mjukisen så lagade jag träningsmaten med, det blev tonfisk med tomatsås igen. Men jag har inte stålar just nu så jag får ta det som är billigt. Har inte mer än en 100 kvar nu som skall räcka tills den 25è, det blir hårt det men skall nog gå det med. Japp då går vi osökt över till lotto igen då ja, tummarna tack så kammar jag hem storvinsten idag. Men om det vore så så hade de nog ringt nu tror jag, men en lite vinst skulle sitta bra det med. Tummarna…

TRÄNING: Japp stretchen idag gick bra tog i lite mer än jag brukade innan. Kan gå rätt långt ändå trotts att jag inte är varm, om jag tar det lugnt så jag får upp värmen undertiden jag stretchar. Så det gick bra idag, trotts kass natt. Men jag fick som sagt ett par timmar på morgonen då är det lugnt.

NOVELL: Ja samma sak som igår så försvann lusten idag efter kass natt. Men jag fick gått igenom den idag, och det blev bara en idag. Men jag fick nått ur mig ändå så det är lugnt ändå, men tanke på den kassa natten.

Nä nu fan skall jag väl ändå kamma hem storvinsten då, ja eller inte som vanligt blir det nog. Till er säger jag Tjingeling! : D :P :D

Inga kommentarer: