torsdag 17 september 2009

Torsdag 17/9-2009 21:41

DAG: Japp en kass natt igen då, tog tabletten igår som jag brukar och la mig också som jag brukar men sen så var det inte som det brukar. Låg till tolv innan jag fick på musik sedan gick det ändå rätt snabbt innan jag kunde somna, till ett så drog jag av mig och somnade någon gång sen. Men det var inte nog jag vaknade sedan till sju åtta nio och tio men lyckades få lite mer sömn efter tio fram till tolv tiden nått sånt. Men en kass natt var det och kass träning var det med, men mer om det nedan. Så kom då upp till tolv tiden och fick i mig frukosten sedan efter den så drog jag till banken och satte in 1000 för virus skyddet (ja det är mer än det men kallar det så) innan när jag var på banken så skulle man fylla i lappar det fanns inga lappar alls nu. Jag sa mitt kontonummer och så sattes de in. Så jag mailade till mcafee igår om att köpa nytt, tror man skall köpa gamla och sedan uppgradera gratis till det nya. Skulle det vara så så kommer jag spara pengar runt 400 nått sånt för de har nersatt pris på sin sida nu. Och så uppgraderar jag sedan till det nya när det kommer, har gjort så ett år tror det är samma i år. Men vi får se vad de säger idag när jag kollar mailen. Jo jag fick aldrig kollat lottot igår glömde kolla mailen igen, för det hade inte kommit när jag kollade första gången. Men då får jag veta idag istället, vinst hoppas jag, tummarna. Så sedan kom jag hem från banken och drog igång med lunchen, fick idag äckliga bacon. Det händer då och då att det inte är goda alls, så även idag. Men det gick iallafall ner i magen tillslut. Så sedan så väntade jag på att klockan skulle slå fyra, när den gjorde det så drog jag till träningen. Kom hem och stretchade lite kasst och sedan fick jag i mig träningsmiddagen. Idag hade jag i lite cayennepeppar så idag var det gott, ja iallafall godare än i måndags. Fan så skall jag ha samma tills nästa vecka med, men inte om jag har vunnit på lotto då blir det något gott istället. Ja och ni vet hur det går med det. Kollade lite på mythbusters när jag åt men det var gammalt avsnitt det med. Så nu skall jag inkassera stålarna och imonn blir det nog att jag köper nytt skydd till datorn. Innan jag drar till morsan, för födelsedagsmiddag.

TRÄNING: Japp som valigt när jag inte sover bra så gick det inte bra på armarna. Tror jag sträckte till mig lite också för jag fick ont i korsryggen. Kan hoppas att det inte är något värre så jag kan köra igen till måndag. Smörjade in det med lite voltaren idag så skall det nog lägga sig. Så har jag bestämt att jag inte skall höja på allt när jag väl höjer. Vissa övningar får gå ett tag till innan jag höjer dem, bland annat armarna. Men det hela beror på att jag inte sover, för ett tag sen så gick det hur lätt som helst när jag körde. De är fan att jag inte kan få sova bra nån gång.

NOVELL: Jaha då går morgondagen bort men sedan till lördag så skall jag gå på det igen. Har då bara en novell kvar att köar på sedan är det smärtan som gäller ett tag framöver. När jag kört smärtan klart så skall jag till musikbörsen och kolla upp lite grejor så jag har rekat lite när det väl blir dags att köpa nån gång i början av 2010.

Jassa det är dags att inkassera stålarna igen då ja, och se vad mcafee säger om det hela. Till er säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: