lördag 26 september 2009

Lördag 26/9-2009 20:01

DAG: Jaha då är det natt igen då ja, somnade någon gång till tolv tiden igår och sov rätt bra under natten. Inte många vak under natten och slog sedan upp mina blå till tio då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så nån gång som jag inte är säker på så kom jag igång med novellerna. Höll idag på fram till ett tiden nått sånt, efter detta så spelad jag lite Nintendo men orkade inte läge innan jag gav upp. Så lyssnade sedan på musik fram till tre tiden nått sånt innan lurarna åkte av. Så vid fyra, nä redan till halv fyra så drog jag igång med stretchen. Efter denna så fick jag igång middagen, idag hade jag karréer med pommes. Och snart är det tomt i frysen med så jag kan frosta av den. Dörren slår ibland emot diskbänken och så stänger den inte, vilket är underligt för det finns mycket plats där emellan. Men ändå så händer detta och då blidas frost i frysen och nu är det dags att få bort detta. Får se när jag skall köpa maten bara för det måste vara klart innan jag köper den. Men till tisdag eller onsdag så skall jag nog vara klar ändå med att frosta av hoppas jag. Så när jag åt så spanade jag på smallville men jag satte inte på den med en gång. Glömde att jag hade det i boxen idag när jag satte mig, fanns inget roligt att se heller idag tycket jag. Men så kom jag på smallville och drog på den, var väl inget vidare idag men ändå nått att se på. Så var det med det, mer då? Ja det är dags att kamma hem miljonerna igen idag får se om de slår mig en signal i kväll. Då skall jag säga tjoho eller nått sånt, ja lite mer kanske det blir ändå. Men det går nog som det brukar göra så det är nog lugnt med det. Jo jag har kollat lite på ikea idag på lite tillbehör som jag behöver om jag skall köpa instrumenten. Skall ha ett dator bord sedan en matta det kommer gå på 640 spänn nått sånt. Näe det var nog allt för idag det. Men jag kommer igen imonn igen om ni saknar mig, näe skulle tro det ja.

TRÄNING: Japp första stora stretchen på en vecka nu, och det gick bra. Kände inte nått i ryggen så det är nog lugnt ändå med den. Men jag skall ändå ligga lågt med träningen tills nästnästa vecka ändå, för säkerhets skull.

NOVELL: Ja idag kom jag då igång med novellerna igen, men jag gjorde bara två idag sedan tog farten slut för mig. Men det är lugnt jag har tid på mig. Dock kan jag säga att på dessa två hade jag inte mycket att göra på dem. Kanske då för att jag ger mig på den lite för tidigt innan de legat till sig. Fan jag skall hitta på mellan för att jag skall få tiden att gå, vet jag ej. Det är bättre att låta dem ligga en månad innan jag går på dem igen. Men jag vill inte vara sysslolös i en månad. Ja ja skall se om jag kan komma på nått till nästa gång jag skall hålla upp. Kanske så skall jag gå på romanen istället när jag håller upp. Skall fundera på det tills nästa gång, tror det blir det ändå. Så jag kan koppla bort dem ett tag mellan, och läsa dem med nya ögon sen.

Jaha då skall stålarna rulla in då igen, och förhoppningsvis lite mer än 80 som jag vann förra gången. Ja som ni vet vid detta laget så är det tummarna som gäller. Säger Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: