måndag 28 september 2009

Måndag 28/9-2009 23:05

DAG: Japp skall börja med att säga att jag idag när det var dags att blogga stängde av datorn och glömde att blogga helt. Men jag lägger in det nu 23:06. Ursäkta…

Jaha inte som vanligt idag dagarna går åt skogen när jag inte tränar tappar det helt då. Sov så där inatt vaknade ett antal gånger men tillslut så kom jag upp till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan till tolv tiden så drog jag igång med novellerna, var klar någon gång till två tiden då jag drog till ica. Köpte lite sedan drog jag hem igen och till halv fyra så satte jag igång med en stor stretch. Kan också meddela att jag idag inte åt lunch vid ett hade inte tid för det idag. Så efter stretchen så drog jag igång med middagen, skulle göra köttfärssås med pommes idag. Och när jag skulle ha i den krossade tomaten så var den möglig. Trodde inte jag hade haft den så länge med den hade jag, få jag fick slänga allt ihop. Men jag hade sedan förra gången jag lagade köttfärssås så  jag tog den istället. Så kollade lite på mythbusters idag när jag åt ett nytt avsnitt, sedan såg jag klart på dödligt vapen och raderade sedan den inget att spara på det inte. Dagen blir inte som den skall när jag inte tränar på dagar jag skall träna. Så idag när klockan ringde för att jag skulle blogga så trodde jag det var för att jag skulle fälla ner persiennen så jag stängde av datorn. Och trodde då att allt för idag var klart, så var inte fallet. Och igen ber jag om ursäkt för detta som inträffade. Det kommer ordna till sig när jag igen kommer igång med träningen. Så mer då? Nä inte idag kommer igen imonn igen och då på utsatt tid vid åtta tiden lovar…

TRÄNING: Japp inget träning idag och dagen gick åt skogen, ja iallafall bloggen. Men jag gjorde en stor stretch idag och det gick bra så jag har gott hopp om att köra igång igen till måndag.Vet inte om det var nödvändigt att hålla upp denna vecka men, bättre att vara på den säkra sidan. Inte så jobbig som i lördags så jag har redan kommit igång lite mer idag.

NOVELL: Japp fick ur mig två noveller idag trotts att jag var rätt trött idag när jag kom ur sängen. Så gjorde jag en inköps lista med ett block och en penna till romanen. Så skal jag ta fram den gamla och gå igenom den lite kolla och skriva ner namn mm på personerna som är med. Skall dock lägga till en åtta tio personer till i den, som skall vara på skolan. Detta har jag idag gått och tänkt på men det är ett bra tag kvar innan jag skall gå på det.

Jaha säger ingen ursäkta för att min blogg blev illa sen idag, det är inte lätt att ändra sina rutiner. Eller så är det för att jag börja bli gammal nu ett år äldre är jag och kanske lite senil med känns det som ibland. Åh hå ja ja det var bättre förr. Till er som befinner i nu tiden säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: