onsdag 16 september 2009

Onsdag 16/9-2009 20:01

DAG: Japp kass natt igen då, sov en eller två timmar i sträck under hela natten fram till tio då jag kom upp ur sängen. Rejält seg men kom ändå upp och fick i mig frukosten. Sedan nån gång till elva halv tolv tiden så drog jag igång med novellerna. Var idag klar till två tiden då jag drog i mig en mjukis och på detta drog jag iväg till ica och handlade lite. Gick på 100 så nu har jag inga stålar kvar alls, hoppas att jag klarar mig tills den 25é. Men nu har jag det mesta så det skall nog gå det med. När jag kom hem så drog jag igång med middagen med en gång jag kom innanför dörren. Hade idag pepparbiff med pepparsås, det var illa gott det men efter fick jag tandvärk. Jag skall till tandläkaren snart tror jag men vi får se om jag behöver gå innan de kallar mig. Har haft hål i den tanden många år men inte behövt lagat den men nu är det dags. Kan hoppas de blir snart bara så jag kan plugga igen den. Det räcker att jag dricker en dricka så gör det not, så nu är det dags att göra något åt det. Spanade lite på film idag matrix 3 när jag åt. Så sedan är det igen dragning på lotto idag, tummarna så smäller det till igen, lite mer denna gången hoppas jag bara. Jaha mer än detta då? Nä seg dag idag men jag kom ändå igång efter ett tag. Jo en sak jag har haft ont i sidan ett tag men jag tror jag vet varför det gör ont nu. Jag sitter snett i fåtöljen när jag sitter och skriver, idag satte jag mig rakt när jag skrev och det gjorde inte ont alls idag. Så nu vet jag det. Men nu är det nog för idag säger Hej…

TRÄNING: Jaha kass natt igen då ja kan hoppas att detta inte påverkar träningen imonn. Får jag sova inatt så skall det nog gå bra, har haft lite problem med armarna förra veckan. Men vi får se hur det går imonn, sover jag bra så skall det nog gå bra det med. Det känns som om det snart skulle vara dags för ny tyngd, men som sagt så är det armarna som skall stämma med. Om det nu är sömnen som gör det eller inte, vi får se imonn.

NOVELL: Ja trotts kass natt så gick jag igenom tre idag, har bara en kvar tills nästa gång jag kör på dem. Det blir då till lördag, imonn är det träning sedan är det till morsan på fredag. Jag fyller år och skall få äta utan att laga själv, blir stekt makrill det är nog den godaste fisken som finns. Skall bli gott att ha i mig den.

Japp fyller åt till fredag kan dock meddela att jag slutade fira mina födelsedagar när jag fyllde 25 nått sånt. Nu är det bara ett år närmare graven, ja men jag har ett bra tag kvar innan jag faller där i. Börjar nog bli gammal tror jag, å hå ja ja var bättre förr. Ja eller inte. Jag säger som jag brukar göra Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: