tisdag 11 november 2008

Tisdag 11/11-2008 20:01

DAG: Japp dag för dag igen, natten var rätt konstig inatt. Jag var seg som fan igår kväll när jag la mig, men det gick ändå inte att somna lätt. Jag minns inte tiden men tillslut så somnade jag och vaknade igen till halv två. Tog på mig lurarna för jag var envist vaken när jag väl slog upp ögonen. Låg till tre innan jag somnade igen, så vaknade jag till elva tiden idag. Men kom inte ur sängen förrän till tolv tiden nått sånt. Frukosten på det sedan vid ett tiden kom jag igång med novellen. Då hade jag tänkt ut fortsättningen på min lilla novell. Så höll på med det tills klockan slog halv tre då jag imundigade en mjukis. Får dra imonn och köpa lite till, men jag har bara 500 kvar av stålarna så jag får ligga lugnt. Men måste köpa det jag skall köpa så jag måste ha det. Skall ta ut tre hundar imonn så får jag se vad mer jag kan köpa efter det. Skall ha en 100 till lotto med, jag vinner ju storkovan varje vecka när ni håller tummarna så bra så, jag känner på mig att nu, nu så smäller det alltså, eller hur! Jag är iallafall med så har jag en chans iallafall. Japp så till middagen så kollade jag på ett nytt program från discovery om framtiden idag hade spelat in det igår. Jo sedan är det min psoriasis med, har ju fått nytt att smöja med. Kan säga att det blir jävligt illa med det nya, jag blir knallröd i ansiktet av salvan. Tror jag minns samma sak förra  gången jag gjorde det men så bytte jag och har kört med annat ett bra tag. Jag skall köra en vecka om det blir bätter annars går jag tillbaks till det gamla. Jag tror inte att jag tål salvan riktigt. Vi får se hur det går det kanske fixar till sig men tror inte det ändå. Mer? Näe inte på denna punkt iallafall så vi ses imonn. Kort blogg idag med...

TRÄNING: Japp har lite träningsvärk idag faktiskt, det är lite skumt med denna träningsvärk om jag får säga som jag vill, och det får jag. Ja det är ju min blogg menar jag. Men jag har kört tre veckor längre än vad jag brukar, det är tredje veckan men höjd tyngd, eller är det andra? Så att jag nu skulle få träningsvärk är väl inte så troligt eller? Men jag känner av axlen med, fan vet vad jag skall göra på torsdag. Köra som innan eller ändra, risken är att jag får mer ont om jag kör som innan. Än så länge gör det inte allt för ont men en gång till så. Jag får se hur jag gör på torsdag, men sedan är det dags att höja iallafall. Men det känns bra igen att köra så jag tror att det skall gå bra. Även om axeln spökar lite, det jävliga är att man inte känner det när man lyfter. Utan kommer en dag efter då är det försent att fixa det. Men vi får se hur det går till torsdag.

NOVELL: Kom på en grej som hade med berätteslen att göra som hade hänt långt tillbaka i tiden. Som också kommer ha med nu tiden att göra. Så han hann bara köpa nya klingor till slipen och kapa betongen innan det var dags för middag. Det är en envis betong, och jag använde mig av armeringsjärnen att beskriva en känsla han hade. Rätt bra om jag får säga det själv, jag brukar inte ha med det innan så därför är jag rätt nöjd. Man lär så länge man lever, oftast av sina misstag. Men jag körde inte mer än en och en halvtimme idag eftersom jag kom upp så sent. Men jag kommer inte på mer än 1 ½ timmes skrivande så det är rätt bra att köra så. Jag fick idag gå upp en fem minuter för att komma på lite till. Men det börjar tryta efter 1 ½ timme så det är rätt bra. Bäst hade ju varit att gå upp till nio tiden och köra på fram till fyra men man kan inte få allt. Nån gång så kommer sömnen tillbaks tror jag ändå på. Då ni då ligger ni illa till då kommer det ur mig likt en vulkan kastar sin heta lava. Då gäller det att huka i bänkraderna. Japp...

Så ja ännu en dag till handlingarna så att säga jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: