måndag 17 november 2008

Måndag 17/11-2008 21:41

DAG: Japp kort natt då till att börja med, rätt okey natt inte så många vak och rätt okey på det hela taget. Kom till sans vid nio tiden men låg kvar och lyckades somna om igen. Gick upp gjorde jag till elva halv tolv tiden. Så fick i mig frukosten, även idag med extra knäcke, så sedan var det väntan på att klockan skulle slå ett då jag skulle få i mig lunchen. Men där emellan så ringde jag till expert och hörde mig för om systersonens mobil, näe jag åt lunch först sedan rinde jag. Blir fel ibland, men nu är det rätt. Sedan efter lunchen så gick jag upp på internet och köpe en mobil till honom via morsans kort. Men det gick inte att lägga annan leverans adress än min egen. Så jag fick ändar min adress till syrrans för ett tag fram över så att det kommer till rätt adress. Kasst system det, jag har köpt på andra ställen då kan men lägga annan adress på leveransen men inte här. Men nu är det köpt och det kommer fram om en tre dar nått sånt. Så sedan efter detta var det ett vänt på att klockan skulle slå fyra. Och den gjorde det tillslut idag igen, då drog jag å stad till träningen och körde på. Kom hem från den samma och stretchade sedan middag på det. Kollade på Les Staut (jag vet inte hur det stavas men nått sånt) i överlevnad skulle köra i alaska idag, men jag kunde inte se klart hann inte idag. Så mer da. Näe bra för idag säger vi, ses imonn.

TRÄNING: Jaha höjning idag det gick bra på det hela taget. Bensparken var inte så jälva tung som jag trodde idag, tungt var det men inte så tungt ändå. Jag fick köra med hjälp men det gick bra. Men jag tror jag skall sänka en övning på axlarna det gick fanimej inte alls idag. Annars gick det bra, jag var till och med fem minuter tidig idag. Så jag kapade lite tid idag, men en bra träning på det hela taget. Det gick väldigt bra idag kan det vara knäcket? Hmmm?

NOVELL: Jaha dags imonn att köra igen, det skall nog gå bra det med. Bara jag får sova så skall det nog bli bra.

Jas dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: