fredag 21 november 2008

Fredag 21/11-2008 20:01

DAG: Japp som vanligt så börjar vi med natten, ja eller kvällen faktiskt, jag glömde ta tabletterna igår så jag tog dem en timme sent. Så jag kunde inte somna vid ett så drog jag på mig lurarna och låg fram till tre innan jag kunde somna igen. Så vaknade jag ett antal gånger fram till elva då jag gick upp, seg som fan idag. Fick i mig frukosten och sedan tog det tid innan jag kom igång med novellen idag. Hade bara lust att sitta i en timme nått sånt idag, det går inget vidare när natten blir kass. Eller så är det så att jag inte har riktigt lust just nu. Får se imonn hur det går så kanske jag håller upp ett tag med detta och målar istället. Vi får se hur det blir med det, sen en nannandag. Så till fyra tiden ja lite tidgare faktiskt så gjorde jag stretchen och sedan middag på det. Idag skulle jag har grädden men glömde det, men jag har sett ett nummmer på ett paket det håller till den 29/11 så jag lyckades luska ut det idag. Jo jag var ute idag men och handlade tog ut en 500 idag och köpte lite men det gick på 300, så nu får jag leva snålt ett tag fram över. Men jag glömde kaffe och ägg idag, får ta det imonn nån gång innan stretchen. Så är det det man inte har i huvudet får man ha i benen, sa nån visst.

TRÄNING: Jaha idag har jag känt lite i ryggen faktiskt, men igår så gjorde jag rätt. Jag har trott att jag gjorde rätt innan med men så igår så gjorde jag rätt. Jag har sänkt axlarna innan med men inte fått nån kontakt innan. Så igår så kom jag på det hur det skall gå till. Och därför så känns det idag, sent skola syndarna vakna. Eller? Man säger bättre sent än aldrig, så nått.

NOVELL: En kortis idag bara en tre fyra sidor nått sånt, men jag fick ur mig nått iallafall. Det kändes inte som det skulle bli nått i morse när jag vaknade. Sedan var det fart på damen över igår med, lägg sedan till sen med tablett så. Japp skall kolla om jag får nått så där sömn om det går bättre imonn. Annars så kommer jag nog ligga lite lågt ett tag på novell, det händer ibland att man tappar farten. Skulle nog skissa på en sf men som jag hade tänkt skicka till Mitranian nån gång nästa år med. Hade tänkt dra en sf till den så det hade varit bra att börja på den snart, så jag har nått att bygga på sen. Men vi får se hur det går, kör jag målning ett tag kan jag nog skissa på den undertiden. Jag har inget namn på den ännu men vi får se. Har tänkt mig en kortnovell till start sedan en till novell på det, om man kan göra så men det går nog bra. Eller om jag lägger en prolog på den istället, jag tror att nått behövs innan jag sätter igång för att kittla lite innan man kör igång. Tro det blir en prolog ändå.

Jappsar det är dags för mig att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: