lördag 15 november 2008

Lördag 15/11-2008 20:01

DAG: Jaha natt igen relativt kass natt ändå, somnade nån gång vid ett tiden igår men vaknade igen till fyra. Tog på mig lurarna då och låg fram till sex tiden då jag igen somnade. Sedan var sömnen över till halv nio, då jag tog mig upp och fick i mig frukosten. Sedan till tio så gick jag igång med novellen, höll på med detta fram till tolv. Så sedan lyssnade jag lite på musik och till fyra så körde jag stretchen. Så på detta så fick jag middag köttbullar och mos, men det var så där idag. Men ketchupen var illa lös, har aldrig varit med om så lös nån gång. Såg på teven att de testade viskositeten innan de tappade den men inte den här gången inte. Så kollade på lost room och stargate atlatis undertiden jag åt. Japp mer da? Jo tummarna idag om jag får be kan hålla dem tills imonn då jag kanske får resultatet imonn med mail. Hade suttit gott med en vinst till jul, riktigt gott. Näe kort blogg idag tror jag visst. Jo jag kollade min statistik idag med jag gick upp själv på sidan men det visas inte heller det. Jag gick upp ett par gånger i rad men intet på sidan. Så den är kass jag har nog ett par iallafall på sidan per dag tror jag ändå. Men vi får se om de svarar på mail idag så vet jag imonn.

TRÄNING: Japp bara stretch idag och som vanligt segt att köra.

NOVELL: Japp körde på idag och eftersom att jag vaknade tidigt så var jag klar tidigt med. Började till tio och var klar till tolv det är två timmar det, kommer få köra på andra blocket jag köpte om jag kör på som innan. Jag har kommit till helgen slut idag så då skall han köpa grisen snart. Nu får jag grunna på det imonn om andan faller på, så kör jag igen till tisdag igen.

Jaha dags att hämta in milonerna nu tummarna tack så smäller det. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: