måndag 10 november 2008

Måndag 10/11-2008 21:41

DAG: Japp somnade som jag brukar när jag somnar rätt bra, nån gång vid tolv, ett tiden. Så sov jag rätt bra inatt och kom till sans vid tio tiden men tänkte då att jag ligger ett tag till sen var klockan tjugo över elva när jag kollade igen. Måste nog ha somnat och det är gött mos det. Frukosten följde på detta och sedan efter jag lyssnat på musik ett tag så var det dags för lunch. Japp sedan efter detta så förflöt tiden fram till fyra och jag drog till träningen. Så hem därifrån och stretch och middag, kollade på mythbusters idag ett tag. Så mer da? Jo skall säga att jag tog ett starkt piller igår jag gör det på söndag och onsdag för att jag skall sova när jag skall träna. Om ni nu undrar varför jag inte sover bra annars, då tar jag svagare tabletter andra dar. Skall maila till telia och höra med spelen, funderar på det men får se vad det är för avtal mm. Men inte denna månad utan nästa då i så fall. Kort blogg idag.

TRÄNING: Japp skulle köra idag för att kolla om jag kunde öka. Och det kan jag men en övning på axlarna gick skit trögt idag så den får gå över till nästa gång. Allt gick som en dans idag, dock så var jag illa trött i benen idag när jag körde intervallen. Så jag hoppade av cardion idag fyra minuter för tidigt, missade en minut på tungt och tre på vanligt. Men jag fick känningar i magen idag vet i fan vad det var men ja la ner då. Dock körde jag mina minuter på cykeln som jag brukar där gick det bra. Så nästa vecka så skall jag gå upp igen. Men det tar tid ännu jag kan inte öka på hastigheten tyckte att jag körde lite snabbare idag men icke. Jag får nog leva med det att det tar mer tid på måndagar. Jo jag kom på med att i torsdags när det gick snabbt så glömde jag en övning, därför var jag snabb då. Det är sånt som händer. Men det gick bra och det känns bra med.

NOVELL: Jaha dags imonn för novellen igen, skall lägga till lite mer konversation mellan raderna så jag får mer liv i mina personer. Det saknar alla mina noveller, liv i personer. Men det kan jag lägga till så tillslut så skall det nog bli bra. Ja vi kan ju hoppas iallafall. Den som lever får se.

Jaha intet på lotto igår heller, men väntade ni er nått annat? Näe just det. Jag säger Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: