onsdag 5 november 2008

Onsdag 5/11-2008 20:01

DAG: Jahapp igår så tog jag inte på musik i ett försök att somna ändå. Tillslut så somnade jag ändå men det tog sin lilla tid, tror klockan var ett två tre kanske. Vaknade upp idag till elva men låg kvar för jag var trött. Somnade om och vaknade igen till tolv tiden men var trött då med. Men så innan detta hade jag varit uppe på toan och min mobil la jag på laddning igår så när jag gick upp så slog jag på den och la den i bokyllan. Så runt tolv ringde den och jag drog upp och svarade fel nummer. Sen efter det så gick jag upp, fick i mig frukosten och sedan sent började jag med novellen. Var klar till halv tre då jag inmundigade en mjukis. Efter detta drog jag till ica och köpte lite, men jag glömde köpa ägg. Får göra det imonn har inga ägg till min lunch, vad är det man säger. Det man inte har i huvudet får man ha i benen. Jo jag var inne på apoteket och hämtade mina recept, nja man får inte recepten längre det har apoteket, man får en lapp om vad man har. Men han skrev ut 20g istället för 100g om det var medvetet så jag skall komma tillbaka igen. Men jag kan ta ut tre gånger till på allt utan en salva. Så jag får se om jag har råd kan jag gå till honom igen om jag behöver. Men det dröjer nog ett halvår innan dess så skall jag nog ha stålar igen. Som tur är är det gratis nu, även om jag har ett år att betala av det. Det ligger på 170 eller om det var 160 i månaden nu fram till nästa år nån gång. Fick ett brev denna månad för e-räkningen var nått fel på. Jävla klantigt att glömma ägg, börjar nog bli gammal nu.

TRÄNING: Jahapp då är det träning imonn, skall då se om jag kan köra som förra veckan gör jag det så kommer jag höja till nästa vecka på resten som jag inte höjt nu. Kommer nog höja ben med trotts att jag inte kan lyfta det, men jag kan köra med hjälp så det är lugnt. Förra gången jag höjde så orkade jag inte heller men jag fick mer kraft med tiden så. Jo jag vägde mig i söndags. Jag hade ökat med en centimeter i magen men jag hade bara gått upp med 4 hekto så fan hur det går ihop fattar jag inte. Sedan tror jag att jag ökat på arm storlek med, men en halv centimeter med men det kan varit att jag ville. Det har varit stilla på den i massor med månader nu, men vi får se till nästa mätning om en månad så.

NOVELL: Jaha idag körde jag på men kom igång sent idag. Kom fram tills dess att han skulle börja på stian i garaget. Så får vi se jag kom på mycket annat med men inte i ordning jag har en förmåga att hoppa fram i berättelsen när jag tänkter fram det. Nu är det lugnt till fredag igen så skall jag köra på den igen. Skall försöka att tänka ut lite till framåt imonn när jag går här hemma. Så jag får lite mer struktur på det hela när jag sedan skall köra. Men det gick bra idag med, så det går sakta framåt iallafall.

Ja så gäller tummarna idag med som vanligt på onsdagar, miloner miloner tack. Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: