söndag 21 september 2008

Söndag 21/9-2008 20:01

DAG: Japp börjar igen med natten, så där inatt, sov väl inte dåligt men inte heller bra. Kom till sanns efter många vak till tio men låg kvar i sängen till elva innan jag gick upp. Så då frukost på det och sedan ingetting alls att gör, nja inte riktigt sant men nästan. Jag drog igång men dammsugningen och stekte träningsmaten, så lite hade jag att göra. Efter det så var kockan ett nått sånt, sedan förflöt dagen fram till 14:30 då jag inmundigade en mjukis. Så efter denna mjukis så satte jag mig framför datorn. Hade idag innan detta laddat hem ny driver till pennan och installerat den samma. Så tog fram min lilla blid på en blåmes och satte igång att måla. Det blev en blid som jag tänkte lägga upp på min nya målningar sida men det sket sig. Spray han stängt idag tydlingen går inte att lägga upp nått alls idag. Har försökt men vi får se om det går senare ikväll. Den blev rätt bra ändå, men jag la inte till bakgrund idag skall nog ha det men jag har precis börjat så. Den kommer upp så fort spray tillåter det, det går inte att logga in alls idag. Så mer da? Näe slöe dag idag och rätt bra ändå på det hela taget. Skulle ja eller försökte få kontakt med min kompis från Peru men det gick inte alls. Hon svarade inte på mailet så jag vet inte vad det är, men hon hör väl av sig nån gång. Jo körde på en utmaning idag det gick på det hela tagt inte alls, jag fattade inte hur spelet gick till. Så det blev två förluser idag. Japps mer da? Nä inte mer för idag.

TRÄNING: Ja träning imonn igen hoppas då att jag kan köra benen som jag skall. Ja det är benspark som är lite jobbig, men vi får se hur det går imonn.

NOVELL: Ja slut på tävlingarna för ett tag nu, skall ta och gå igång igen till tisdag med nya novellen. Så är det inte så många kvar tills jag kan gå igenom dem igen. Men jag skall dröja med att gå på dem igen om det går fort. Så skall jag köra lite annat mellan, har ju två till böcker jag skall skriva. Om det nu blir nått med dem, vi får se hur det går.

Jaha dag för att säga hej igen men jag tror jag skall lägga upp målningen på bloggen idag. Kan dock varna att den inte kommer upp på alla bloggar jag lägger upp på. Men ni får vänta tills den kommer upp på hemsidan, det blir så fort det går att lägga upp. Säger HEJ! :D :P :D

blamesen

Inga kommentarer: