onsdag 24 september 2008

Onsdag 24/9-2008 20:01

DAG: Jaha natt ja, somnade rätt bra igår faktiskt går lite bättre att somna nu. Så det gäller att hålla i och så blir det lite bättre med tiden. Men jag vaknade idag till åtta, låg kvar i sängen till nio innan jag gick upp. Dock somnade jag inte om, ja tidig morgon idag. Jag kom igång sent idag med novellen, och var klar till två tiden. Så då drog jag till ica för lite inköp, hade innan kollat mailen men inget svar från mcafee hade kommit. Så kom hem från ica vid halv två, nja kanske kvart i då, och fick i mig en mjukis. Kollade även då efter mail från mcafee men icke nått hade kommit. Jag försökte ringa men det var fullt det gick inte att komma fram. Så jag stretchade till fyra och gíck igång med middagen. Undertiden jag lagade den så ringde farsan en signal. Men han skulle ringa tillbaks igen efter fem. Så fick i mig maten och ringde igen till mcafee men det var kö så jag fick vänta. Då undertiden jag väntade kollade jag mina mail och då hade det kommit fram. Så jag skall ladda nytt till fredag tror jag så har jag inget annat att göra förrutom att klippa mig. Så kommer jag få lite tillskott i kassan ändå, nån gång imonn. Det är gött mos det. Skall köpa virus koll till usb med och en ny usb med U3 på. Skall dra orden imonn kan hoppas att det kommer fram tills fredag? Men tror inte det ändå, vi får se. Mer? Jo kollade på sista avsnittet av jearnyman idag, skall kolla upp men tror att terminator tar över nu hoppas jag. Skall kolla i tv siten vad det är som kommer den tiden. Men innan så spelade jag in terminator så hoppas det kommer igen. Psorisasen är lite bättre idag men jag smörjde igår med men det kommer inte hinna bli bra innan träningen imonn. Så det kommer bli värre igen när jag duschar, men, men. Så mer då? Ja som vanligt är det tummarna som gäller idag, millarna skall till mig tack. Tummarna...

TRÄNING: Japp inget på denna front idag, lugn dag på det hela taget. Men imonn så kör jag igen, nu är väl detta ingen direkt nyhet för er ni vet att jag kör måndag och torsdag. Men ni kanske är nya här, i mitt lilla kryp in då är det för er. Japp.

NOVELL: Japp körde idag även om det tog emot idag? Brukar gå lätt när jag sover bra men idag tog det emot. Men kom igång med det till elva tolv tiden tror jag. Men och detta är ett stort men, det är ingen skräck detta jag skrev den inte så. Meningen var det men det blev inte så, jag får gå igenom den igen och fixa till detta med lite till. Så jag skall börja på en ny och låta denna ligga tills jag kommer på vad som skall till. Det blev inte skräck denna gången ändå, skumt. Jag har beslutat mig för att köra legionen som nästa den är skräck. Men måste läsa på lite om antika rom för att kunna göra detta. Har hämtat info innan men behöver lite till ändå. Idén är att låta legionen nå världens ände så det bir på nått sätt en sf av den med. Efter som det inte finns nån ände på världen. Jag har en till sån som är lite sf skräck den heter vargen, men jag skall ha med dessa ändå som skräck. Så det blir att läsa lite om krigsföring mm från antika rom, eller nått sånt. Jag har tagit reda på att deras krigsgud hette Mars son till Juno och Jupiter lite info på det. Skall lära mig hur de gick till strid så jag kan få in det i novellen, jag har hämtat lite om det innan på en sida. Japp nästa novell var det skall gå igång med det till fredag tror jag.

Jassa dagen är tillända och jag kan bara hoppas på att era tummar gör susen så jag kammar hem storkovan, japp eller hur. Jag säger HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: