lördag 20 september 2008

Lördag 20/9-2008 20:01

DAG: Jaha så var det dags för natt igen. Kom in i sovande tillstånd nån gång vid tolv tiden, tror jag, sedan vid två vaknade jag igen. Det gick inte att somna om så jag lyssnade på musik fram till fyra. Jag lyckades då somna och sov till fem, efter detta somnade jag nån gång och vaknade igen till sex. Somnade om igen och vaknade sedan till sju och låg vaken till åtta då jag stod upp, så på det hela taget en rätt kass natt. Men jag kom upp tidigt iallafall, fick i mig frukosten och så tog det ett bra tag tills jag kom igång med "romanen" tror klockan slog tolv innan jag körde på den. Så var klar till två tiden runt nått sånt och fick i mig en mjuisk till halv tre. Så vid fyra så var det dags att köra stretch idag. Efter detta så var det dags att få igång middagen, körde idag pasta med köttfärssås. (är det så många s i det?) Det var gött mos det, men trodde att det var söndag idag på nått sätt. Kass natt får väl förklara det va? Så inget alls på teven idag heller, zappa mellan descovery kanalerna men såg inte på nått. Så mer da? Jo jag fick en komentar igår och svarade på den som man skulle, genom att kommentera kommentaren på samma sida. Såg det för ett tag sen att man kan göra så, hade ingen aning om det innan. Så nu idag är det tummarna som gäller då smäller det till på struten gött skött rätt i kryllan. Stålarna kommer rasa in eller hur? Jo kollade på cdon.com idag laddade hem en gratis ljudbok idag på 224 MB. Man kan kolla in rambo 12 eller vilken är det nu i ordningen nått sån, på gratis film med. Får se om jag orkar med det en dag. Det finns även erbjdanden från 1:- krona film böcker mm. Så lite gratis rekam för cdon.com. Men gratis är gott mos.

TRÄNING: Japp tunt på den fronten idag bara lite stel stretch idag. Får nog ta på mig mer nästa gång jag kör stretch nu. Men idag har det varit rätt varmt ändå. Så slöe dag imonn om jag inte skall chatta imonn.

NOVELL: Ja idag körde jag på den en sista gång skrev ut och stoppade i påsen. Det var mest nerkortningar av meningar idag. Min kompis läste en tror det var 2006 han sa då du har så korta meningar. Men det var inte så han menade det, men jag tog det så. Så instället för att sätta punkt så satte jag komma och fortsatte meningen. Det var inget vidare men jag rättade till det idag. Nu kommer den gå rätt i korgen så spela roll. Så mer da? Jo jag har räknat fel, jag fick det till 18 om jag inte minns fel. Men det var mer ändå, jag har glömt att skriva ut ett par jag har 21 noveller idag. Jag räknade mappar och det var mer mappar än noveller på bänken. Men det är åtgärdat idag. Behöver nog inte så många till då. Hade tänkt en 22-25 nått sånt. Men jag har tre till jag skall skriva som jag vill ha med då blir det väl 24 det är nog bra då.

Jaha idag skall jag kolla mitt lotto vinst eller vad tror ni, japp. Jag säger som jag brukar vid denna tid HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: